Monique2 en Nienepien

Hoi Monique,

Durf je niet te vertellen of mijn temp hoog is, zal proberen om er aan te denken om hem op te meten! Ben 's ochtends nogal duf en vergeet zulke dingen dan. (net als foliumzuur en vitaminepillen).

Spannend hoor wanneer je je ei krijgt!
Ga heel hard voor je duimen! EN voor Fred natuurlijk ook!

Liefs Nien

Hoi lieve meiden,

Nien, wat geweldig voor je zeg!! Ik vind het helemaal super dat het allemaal zo goed gaat met jou en de kleine. Ben je niet meer zoveel misselijk etc.? Het schijnt dat je je tussen de 4e en de 7e maand heel goed voelt dus als het goed is breken er mooie maanden voor je aan. Ik ben wel een beetje jaloers hoor (wederom op de goede manier!).

Zelf ben ik vandaag lekker gaan trainen. Het was echt heerlijk en ik voelde me goed. Alleen, toen ik net het berichtje van S las dat ze vermoedde dat ze zwanger was leek het wel alsof het ineens tot me doordrong dat mijn situatie helemaal niet zo gunstig is. Ik kan helemaal niet uitleven naar een nod en 4,5 week na mijn ongi nog geen eisprong te herkennen. Ik weet het niet, ik werd ineens overvallen door een verdrietig gevoel. Maar goed, ik kom er wel weer overheen.
Mijn teunisbloemolie was op dus ik heb weer een nieuwe pot gekocht... Ik hoop dat dat mede helpt mijn cyclus op de rit te krijgen.
Monique, ik had dus geen varens meer op de MB. Vanmorgen wel een wat drukker beeld maar dit kan morgen zo weer anders zijn... We zitten wel in een lekker schuitje jij en ik. Hopelijk staat het geluk snel aan onze kant want dit is ook niet leuk meer! Jij hebt dus ook geen eisprong nu.. hopelijk komt 'ie snel!!

Even over de kapsels... ik probeer ook vaak wat nieuws uit. Ik heb kort haar (lang haar staat me helaas niet) maar ik verf het regelmatig (ik word al grijs, erg he?!) en ik laat het regelmatig anders knippen. Het is inderdaad heerlijk om steeds wat anders te doen met je haar! Ik heb nu donkerbruin haar maar ik laat het ook vaak in roodtinten verven. Hangt een beetje van mijn bui af.

Morgen weer werken... geen zin! Mijn baas is terug van vakantie dus de rust is voorbij! Nien, ik had het inderdaad gelezen van die reanimatie. Ik vind dat nogal wat moet ik zeggen. Als je nog volop levenslust zit dan kun je beter een ander verzorgingstehuis zoeken... Hoe sta jij daar tegenover? Het is een beetje dubbel lijkt me. Ik denk dat er van beide standpunten wel wat te zeggen is maar het lijkt me heel moeilijk om niets te doen in zo'n situatie.

Nou meiden, ik ga me zo voor de tv nestelen om te gaan zwijmelen bij Memories. Hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.

Nien, geniet lekker van je babytje en succes morgen op je werk!
Monique, ik hoop dat je snel goed nieuws hebt dat je een eisprong hebt. Gaat verder alles goed met je?

Dikke kus F.

Hoi meiden

Hoe staat ik daar tegenover....reanimeren.... Ten eerste kan ik bijna met zekerheid zeggen dat er in geen een verpleeghuis wordt geranimeerd indien anders aan gegeven door de client. Dus waarom alleen Meavita wordt genoemd is mij een raadsel en die hele brief is voor zover ik weet nooit verzonden. Ten tweede zou ik zelf nooit geranimeerd willen worden, hoe jong of oud ik ook ben. Dit omdat een reanimatie haast nooit lukt en je altijd rest verschijnselen hebt. Deze zijn meestal ernstig. Zoals hersen beschadeging. Mijn nabestaande zullen verdriet hebben als ik overleden ben, maar zouden ze niet meer verdriet hebben als ik zwaar gehandicapt in een rolstoel zit. Zelf vind ik het belangrijkste om zonder pijn te kunnen sterven.
Dat is mijn mening....weet niet hoe jullie daar over denken?
Voel me inderdaad wel weer beter, word alleen nog misselijk van vlees en lichaams geuren van andere mensen (zweet).
Ben nog wel erg snel moe, maar er is mee om te gaan!
Kan niet wachten tot de rest van de wereld kan zien dat ik zwanger ben!

Jullie zitten inderdaad in een lastig pakket, zonder een zekere uitgangs datum, zou het niet kunnen dat de mb na zoveel keer spugen niet meer zuiver werkt?
Hoop in ieder geval dat jullie snel duidelijkheid krijgen!!!!

Liefs Nien

Hoi Nien,

Ik las gisteren inderdaad dat reanimeren vaak geen baat heeft. Ik wist dat helemaal niet. Zelf zou ik op deze leeftijd nog wel gereanimeerd willen worden maar als ik in een verzorgingstehuis zit zeker niet meer. Klinkt hard, maar op een bepaalde leeftijd weet je dat het zo afgelopen kan zijn. Daarbij ben je op die leeftijd ook helemaal niet meer zo fit om goed te kunnen herstellen van een hartstilstand lijkt mij.
Het standpunt van het verzorgingstehuis snap ik daarom ook en bewoners die wel gereanimeerd willen worden die kunnen dit ook kenbaar maken dus er wordt wel rekening gehouden met die mensen die perse wel gereanimeerd willen worden.

Dus je kunt nu moeilijk tegen zweet luchtjes?? Wees maar blij dat die hele warme dagen voorbij zijn want de geurtjes die dan soms voorbij komen van mensen zijn normaal al niet te harden, laat staan als je zwanger bent haha.

Zelf heb ik nog steeds geen eisprong (what else is new). Ik had gisteren wel erge hoofdpijn en was erg moe dus ik dacht dat ik misschien ongesteld ging worden maar nog geen ongi gezien. Het gaat nu weer wat beter maar ik had echt een dipje maandag. Ik heb echt zitten huilen... en dat was alweer lang geleden! Zullen mijn hormonen wel zijn. Na de mk heb ik het langst op mijn ongi moeten wachten en dat was na dik 7 weken. Dat zou inhouden dat als ik dat nu ook heb, ik tussen nu en 5 dagen mijn eisprong zou moeten hebben maar ik durf er al niet meer in te geloven!!

Nien, hoe ging je eerste werkdag weer? Iedereen weet het nu neem ik aan?

Monique, hoe is het met jou? Al een eisprong in aantocht?

X F.

Hee Meiden,

Eindelijk, ik heeb weer toegang.
Kon gisteren niet op deze site komen.
Zonet eerst ook niet , stond er weer refresh your browser.....
Maar ik ben er nu weer!
Helaas niet met het nieuws wat ik zou willen delen met jullie.
Ik snap werkelijk niks meer van mijn lichaam...
Gisteren soms wat donkere afscheiding, ik dacht toen even mijn ongi komt eraan.
Maar vanmorgen is mijn temp weer wat omhoog gegaan.
Was nu 36.68.
Bij een ongi zal hij niet stijging.
Misschien toch nog een ei in aantocht?
Mijn MB gaf trouwens niets aan.
Wel vanmorgen als "de bliksem" gaan klussen...
Was zondag voor het laatst, oei..
Ik ben n.l vanddag vrij en mijn man heeft late kon nu mooi"even".
Anders komt het er niet van....lastig die onr. diensten.
Fred, ik lees dat er bij jouw ook nog geen varens zijn.
Lastig allemaal he!
Heb je al eens getemperatuurd?
Ik weet nu b.v dat een temp. boven de 37 mijn ei moet zijn geweest.

Nien ben je "laatst" nog geslaagd voor je broeken.
En hebben julie het grote nieuws al "wereldkundig" gemaakt?
We zullen in ieder geval proberen je zo snel mogelijk te volgen.

Kus, Monique

Heee Monique,

Ik heb deze site opgeslagen onder favorites (dus echt dit forum) en dan kom ik er wel meteen op. Alleen kom ik dan vaak niet op de andere forums (dan krijg ik diezelfde melding als jij). Misschien helpt het dus als je dit forum onder je favorieten zet? Helpt bij mij wel. Wel irritant dat er zo vaak een storing is he?!

Had je weer een beetje bruinige afscheiding? Dat had je de vorige cyclus ook toch? Heel raar. Zelf snap ik ook niets meer van mijn lijf. Ik kan soms ineens heel misselijk zijn en pijnlijke borsten hebben. Terwijl ik na mijn ongi nog niet eens een eisprong heb gehad, heb ik allerlei kwaaltjes. Heel raar. De hoop dat ik misschien wel zwanger ben (los van het feit dat ik geen ei heb gehad) kan ik meteen laten varen want de CB ovulatietest werkt ook als zwangerschapstest (ze meten verschillende dingen maar hebben dezelfde chemische waarde dus als je zwanger bent, geeft de CB ovulatietest aan dat je een eisprong hebt).

Ik hoop toch wel dat je deze maand wel een eisprong hebt! Wel goed dat je nog even hebt geklust!!
Ga je als je deze maand geen eisprong hebt naar de dokter? Zou ik wel doen hoor als ik jou was. Jij hebt echt recht op een onderzoek en daarmee dus recht op duidelijkheid.

Zelf weet ik het allemaal niet meer. Ik denk dat ik binnenkort gewoon ongi word zonder een eisprong te hebben gehad.
Ik heb wel de hele tijd een stekerig gevoel in mijn onderbuik maar dit kunnen ook mijn darmen zijn.

Vanavond ga ik weer zwemmen. Ik heb er zin in! Morgen en zaterdagmorgen ga ik dan weer fitnessen... kortom, even flink aan mijn lijf werken.

pffffffffffffff, Monique, ik hoop zo dat we Nien snel kunnen volgen! Straks is Nien al 8 maanden en wij net 4 weken.. maar die dikke buiken dag komt er haha!!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Wat maken jullie het spannend zeg!!! Ik krijg er gewoon de zenuwen van!
Ik heb een broek gekocht, moet nu nog even naar de h&m, daar schijnen ze ook leuke broeken te hebben!
Ben op het moment helemaal aan het eindje dus ga snel mijn bed in! Zie jullie morgen als ik inderdaad op de site kan komen!

Tot heel snel,

Nientje

Hee meiden,

Een goed idee om dit forum onder favorieten zetten.
Nu staat vrouw-online er wel op. maar dan is het vaak maar hopen dat je er op komen kunt.
Zonet kon ik er ook niet in een keer op komen.

Ik heb het vermoeden dat het niet helemaal o.k is met mij.
Ik heb nu al een week af en toe wat br. afscheiding.
Vanmorgen was het heel licht van kleur en bij het afvegen wat d.bruine ""slierten".
Normaal gesproken is dit niet heel vreemd bij mij.
Dan heb ik dit zo,n 2 dagen voor mijn ongi en het eindigt er ook weer mee.
Ik denk dat ik voor de zekerheid moet gaan testen dit weekend.
Bij de BBZ van vorig jaar had ik het n.l ook lang en toen ik erachter kwam dat ik de laatste keer zwanger was had ik het ook.
Of ik heb een of andere infectie?
De laatste echo in juni zat er nog wel placentaweefsel, er is nooit gecontroleerd of dat allemaal weg is.
Misschien is dat blijven zitten.
Hoe dan ook, als het zo doorgaat moet ik v.w de dokter maar wel even bellen.
De week daarop gaan we al op vakantie n.l en ik wil niet weer zoveel ellende als vorig jaar.
Ik word er een beetje gek van.
Ben helemaal vol in mijn hoofd.
Soms wat misselijk en dizzy.....
Kortom, een beetje vreemd allemaal.
Zal straks even via google kijken of ik info kan vinden.

Fred, jij bent echt wel super sportief hoor!
Vind het knap dat je al zo vaak gaat!
Dit ga je straks zeker merken meid!

Ik houd jullie op de hoogte.
Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan