Hoi lieve meiden,
Nien, wat geweldig voor je zeg!! Ik vind het helemaal super dat het allemaal zo goed gaat met jou en de kleine. Ben je niet meer zoveel misselijk etc.? Het schijnt dat je je tussen de 4e en de 7e maand heel goed voelt dus als het goed is breken er mooie maanden voor je aan. Ik ben wel een beetje jaloers hoor (wederom op de goede manier!).
Zelf ben ik vandaag lekker gaan trainen. Het was echt heerlijk en ik voelde me goed. Alleen, toen ik net het berichtje van S las dat ze vermoedde dat ze zwanger was leek het wel alsof het ineens tot me doordrong dat mijn situatie helemaal niet zo gunstig is. Ik kan helemaal niet uitleven naar een nod en 4,5 week na mijn ongi nog geen eisprong te herkennen. Ik weet het niet, ik werd ineens overvallen door een verdrietig gevoel. Maar goed, ik kom er wel weer overheen.
Mijn teunisbloemolie was op dus ik heb weer een nieuwe pot gekocht... Ik hoop dat dat mede helpt mijn cyclus op de rit te krijgen.
Monique, ik had dus geen varens meer op de MB. Vanmorgen wel een wat drukker beeld maar dit kan morgen zo weer anders zijn... We zitten wel in een lekker schuitje jij en ik. Hopelijk staat het geluk snel aan onze kant want dit is ook niet leuk meer! Jij hebt dus ook geen eisprong nu.. hopelijk komt 'ie snel!!
Even over de kapsels... ik probeer ook vaak wat nieuws uit. Ik heb kort haar (lang haar staat me helaas niet) maar ik verf het regelmatig (ik word al grijs, erg he?!) en ik laat het regelmatig anders knippen. Het is inderdaad heerlijk om steeds wat anders te doen met je haar! Ik heb nu donkerbruin haar maar ik laat het ook vaak in roodtinten verven. Hangt een beetje van mijn bui af.
Morgen weer werken... geen zin! Mijn baas is terug van vakantie dus de rust is voorbij! Nien, ik had het inderdaad gelezen van die reanimatie. Ik vind dat nogal wat moet ik zeggen. Als je nog volop levenslust zit dan kun je beter een ander verzorgingstehuis zoeken... Hoe sta jij daar tegenover? Het is een beetje dubbel lijkt me. Ik denk dat er van beide standpunten wel wat te zeggen is maar het lijkt me heel moeilijk om niets te doen in zo'n situatie.
Nou meiden, ik ga me zo voor de tv nestelen om te gaan zwijmelen bij Memories. Hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.
Nien, geniet lekker van je babytje en succes morgen op je werk!
Monique, ik hoop dat je snel goed nieuws hebt dat je een eisprong hebt. Gaat verder alles goed met je?
Dikke kus F.