Monique2 en Nienepien

Hoi Monique,

Zou als ik jou was morgen even naar het telefonisch spreek uur bellen, want vergeet niet dat het weekend voor de deur staat en je hebt nu een vervelend gevoel!!!
Je klachten klinken goed, maar ik snap dat je je lichaam niet vertrouwd, dus neem mijn wijze raad aan en maak er zo snel mogelijk werk van! Anders ga ik me zorgen maken hoor!
Ga heel hard voor je duimen!!!

Liefs Nienepien

Hoi Monique,

Ik zou echt z.s.m. de dokter bellen hoor. Vooral als hij je nog gaat doorverwijzen naar het ziekenhuis (bijv. voor een inwendige echo) dan zou ik er niet te lang mee wachten i.v.m. je vakantie! Had je bij de vorige 2 zwangerschappen ervoor last van bruinachtig slijm?? Dat zou natuurlijk wel hoopvol zijn, gepaard met die misselijkheid etc. Ik duim echt voor je. Ik gun het je zo!!!!!

Echt Monique, neem contact op met die arts want nu zit je constant in die onzekerheid en dat is ook niet goed voor je.

Nienepien, hoe is het met jou? Zijn al je kwaaltjes nu weg? Het schijnt dat je je van de 16e week tot de 7e maand heel goed voelt en een zeer grote drang naar sex hebt.. je man staat dus nog wat te wachten hahaha.

Met mij gaat alles prima. Nog steeds geen eisprong in aantocht. Ik denk heel vaak dat het eraan zit te komen. Gisteren had ik last van wittige vochtafscheiding en had steken in mijn onderbuik maar de MB en de CB test wezen vanmorgen niets uit. Ik vertrouw mijn eigen lichaam echt totaal niet meer!

Zometeen ga ik even het huis schoonmaken en booschappen doen etc. Ik heb verder niets in de planning (heb spierpijn van het sporten gisteren!! Morgenvroeg ga ik weer).

Ik spreek jullie snel weer. Dikke kus F.

Terug
Bovenaan