Monique2, Nienepien en de rest

Dag dames,

Wat ben ik opgelucht zeg!! Een dikke 7 weken na mijn miskraam ben ik eindelijk weer ongesteld geworden!! De grap was dat ik er constant mee bezig was en juist sinds gisteren het helemaal heb losgelaten. Heb tot diep in de nacht gefeest in de kroeg en vanmorgen... jawel.. ONGESTELD. Ik was niet eens teleurgesteld dat nu zeker is dat ik echt niet zwanger ben. Dat wist ik na vrijdag toch wel. Ben heel blij dat alles weer werkt!!
Ik ga zometeen meteen even naar babybrabbel voor de vruchtbaarheidskalender.

Wat een drama dat voetbal he?!
Iedereen in de kroeg was stil, boos en verdrietig na afloop. Bij sommigen liepen de tranen over de wangen en die scheidsrechter.... die kan voorlopig maar beter Spanje niet uit komen ;-)

Na de wedstrijd trad er een band op (8 man). Eerst was niemand enthousiast te krijgen maar de band was zo ongelooflijk goed dat iedereen een uur later stond te dansen en te stralen. Ik was vannacht daarom ook heel erg laat thuis. Zometeen gaan we de foto's van de bruiloft bekijken en daarna gaan we even langs mijn schoonouder (heb ik nooit zin in... erg he?!).

Nienepien, was het maar alvast het einde van deze maand he?! Ik hoop het zo voor je.

Monique2, hoe is het met jou? Je eisprong al gehad?

Kus F.

Ohhhh.....wat vreselijk heerlijk voor je dat je weer ongi bent, nu heb je in ieder geval zekerheid en weet je dat alles weer werkt.

Officieel is het nog 8 dagen tot mijn nod....weet niet of ik het langer red...hoop het wel, het is zo onwijs spannend!

En was zeker een dramatische wedstrijd, hoop nu eigenlijk dat ze er gewoon uit liggen, hebben we niet meer last van al die zenuwen en kunnen we rustig voor een ander land zijn! Maar ben toch benieuwd wat ze woensdag gaan doen.....

Liefs Nienepien

lieve Frederique,

wat fijn dat je nu zekerheid hebt en een datum om weer vanuit te gaan rekenen, we gaan toch zeker allemaal gewoon voor een rammetje.

jeanette

Hoi Frederique,
Wat fijn voor je zeg, eindelijk van die vreselijke onzekerheid af, en nu met een frisse start op naar de volgende ronde, heel erg veel succes!!!!!
liefs Knuffelbeertje

Een nieuwe start!!! Fijn voor je Frederique!

Zijn juliie allemaal gelijk weer begonnen voordat jullie weer ongesteld waren geweest? Ik dacht nl dat dat werd afgeraden ivm "ontzwangeren".
En ik las eerder ook al iets over babybrabbel, wat is dat precies en waar kun je dat vinden (site?..)

Ben er al uit ... site van babybrabbel was nieuw voor mij, dus het hiervoor zij het me niets!
Goed te weten dat er zo'n vruchtbaarheidskalender bij zit!
Groetjes set

Hoi Frederique,

Wat fijn voor je dat je nu van die onzekerheid af ben.
Bedankt voor de tip voor de maby baby ik ga zo kijken op de site van babybrabbel en misschien bestel ik hem ook.
Ik ben dit weekend weg geweest bij vrienden was reuze gezellig .
Alleen ik was do. voor het eerst na mijn curetage ongi. geworden maar ik ben het best heftig.Ik ben ook vreselijk emotioneel loop heel de avond te huilen.Maar dat hoort nog bij de verwerking denk ik .
Maar we gaan er weer voor als het kan ik neem aan dat jullie er ook weer voor gaan.
Ik wens je veel succes ,

Liefs van,
Carolien

Terug
Bovenaan