Monique2, Nienepien en de rest

Hey meiden,

Eindelijk weer iets van mij.
Wat wil je ook na zo,n voetbal wedstrijd, dan ben je tot niks in staat meer...[grapje]
Ik vond het wel een heeeel spannende wedstrijd, die Advocaat toch, die krijgt heel wat over hem heen.
Ik heb nu al zin om de volgende wedstrijd te kijken!

Fred, fijn dat je nu ongi bent geworden!
Normaal zijn we daar helemaal niet blij mee maar nu kan ik mee voorstellen dat je dat wel denkt.
Je wist toch zeker dat je niet zwanger was, dan kan het maar beter doorzetten.
Kunnen jullie nu weer echt beginnen.
Hoe zijn de foto,s.
Vaak zijn ze allemaal zo leuk dat je ze allemaal wel wilt hebben [bijna dan]
En hangt jullie nieuwe schilderij al?

Nien, hoe is het met je borrelende buik?
Voel je al iets anders wat op een eventuele zwangerschap lijkt?
Spannend he!

Ik had gisteren en vanmorgen een temp van boven de 36.9 en nwat minder dan 37.
Ondertussen klussen we vrolijk verder.
We zorgen er wel voor dat we een eventuele ei niet kunnen missen.

Tot gauw!

Liefs, Monique2

Hoi meiden (wat leuk al die reacties!!!!),

Ik ben inderdaad blij met mijn ongesteldheid. Ik begon al aan alles te twijfelen maar gelukkig werkt alles weer. Ik hoop alleen maar dat ik mijn oude cyclus weer op de rit krijg. Ben gisteren even naar babybrabbel geweest en ik heb maar een cyclus van 28 dagen aangehouden i.p.v. 26. Voorlopig staat mijn komende nod op 18 juli (kan vanaf 16 juli testen).

Set, meestal is het geen probleem om meteen na de miskraam weer te proberen om zwanger te worden. Het kan wel een probleem zijn als je langer dan 12 weken zwanger bent geweest of vaker dan 2x een miskraam na elkaar te hebben gehad. In die gevallen adviseren ze je meestal om eerst een keer weer ongesteld te worden. Je eisprong krijg je na een miskraam toch pas als je lichaam daar aan toe is. Succes in ieder geval met zwanger worden!!

Carolien, net als jij ben ik ook heel heftig ongesteld en ben ik ook erg emotioneel... zal er inderdaad wel bijhoren. Normaal heb ik dat ook wel iets maar nu heb ik het veel sterker.
Alles goed met je?
Met jou ook knuffelbeertje?

Monique2, daar ben je weer. Ik miste je al even hier op het forum (erg he?!). Het valt meteen op als iemand een dagje overslaat haha. Gaat het goed met je? Nog steeds geen eisprong?
De foto's waren erg mooi. We hebben ze nu digitaal gezien en ze worden nu afgedrukt. Ik kan ze volgende week ophalen en dan kan ik beginnen met het maken van een foto-album (het worden er waarschijnlijk 2 want er waren ruim 200 foto's die nabesteld gaan worden.
Het schilderij hangt nog niet (we hebben hier geen betonboor dus ik moet mijn vader een keer vragen of hij het wil doen... Robin is ook niet zo handig trouwens (laat het hem niet horen!!).
Goed dat je om de dag klust. Zo kun je inderdaad je eisprong niet missen!!!!!

Nienepienetje,
Nog een paar daagjes.......... duim......duim....duim!!!!!
Voel je al iets? Heb je nog last van je buik?? Wil alles horen hoor. Ik leef met je mee!!!!

Dag meiden, tot gauw.

Kus Frederique

Oh Jeanette, bijna vergeten! We gaan inderdaad voor een rammetje!! Zijn trouwens ook fantastische mensen!! (ben zelf een echt rammetje ;-)

Succes weer deze maand!!!!

Hye Meiden,

Ohhhhh........het is allemaal zo zenuwslopend! Als ik diep in mijn hart kijk weet ik 100% zeker dat het raak is. Maar ik durf het niet hard op te zeggen, want wat als het nu niet zo schijnt te zijn? Denk ook niet dat ik het red tot 30 juni en vast al weer eerder een test zal doen.
Huh.....zit net even druk te tellen en zit al op dag 27????? Zal ik zo nog maar even natellen.

Op dit moment zijn eigenlijk de enige symptomen: krampen in de onderbuik en zo onwijs moe. Verder is er niet echt iets te herkennen. Moet wel zeggen dat ik geen zin in seks heb. Maar of dat nou een symtoom is?

Monique, je begint het nu dus ook echt spannend te krijgen. Al varens gezien????

Fred, wat betreft die handigheid van je mannetje, hier woont er ook een hoor. Weet niet eens hoe je een spijker uit de muur krijgt! hahaha....heeft ook wel iets schattigs.

Groetjes Nienepien

Ps: als ik nu zwanger zou zijn zou het een visje worden. :-(

Hoi Frederique,
Fijn dat je weer kunt beginnen joh, vreselijk he die onzekerheid.Ik heb vandaag(bijna zeker) mijn eisprong, voor de mk voelde ik m ook elke maand, en nu , gelukkig , dus weer, wel iets minder hevig, maar volgens mij is het m,hihiihi, klinkt wel gek he.
Het klopt ook precies allemaal, precies over twee weken ongi worden(hoop eigenlijk toch van niet), dus net als voor de mk.Vind het wel heel erg eng, misschien toch nog zwanger trouwen, alleen zitten we dan precies rond de periode dat het mis ging, dus ben best wel bang, maar we hebben besloten er voor te gaan en we zien wel hoe het loopt.Mijn nod is 5 of 6 juli, dus is ook wel weer erg spannend, wat duurd het wachten lang he.
Nou heel erg veel sterkte , lekker veel klussen deze maand, en misschien heb je dan 18 juli goed nieuws voor ons!!SUCCES!liefs knuffelbeertje

Nienepien,

Je voelt "alleen" steken in je onderbuik en je voelt je moe??? Hallo???? Dat kunnen natuurlijk al tekenen zijn. Zo begon het bij mij ook de vorige keer!!!! Dus diep in je hart denk je dat het raak is? Mijn god, wat spannend!! Kan me wel voorstellen dat je ook nog een erge angst hebt hoor. Als het niet zo is, zou dat een hele erge tegenvaller zijn he?!
Ik leef in ieder geval erg met je mee hier vanuit Almere!! De grap is, op straat zouden we elkaar zo voorbij lopen maar op het net zijn we echte maatjes geworden!!
Is 30 juni je nod? Dan kun je 2 dagen eerder toch al testen?

Ik ben echt heel erg ongesteld. Loop elk uur naat het toilet om mijn maandverband te verschonen... maarja, ben allang blij!!!
Ik ga nu voor een rammetje. Jij zou dan dus nog naar het maart forum gaan he? Ik blijf je dan nog wel regelmatig opzoeken hoor op dat forum als het nu raak is!!

Fijne avond,

Kus F.

Hoi Knuffelbeertje,

Dat zou echt te gek zijn he?! Zwanger trouwen! Nou, ik hoop het echt voor je. Wat lekker dat je je eisprong voelt! Wat voel je dan eigenlijk? Ik heb wel 'n soort gelige vochtafscheiding (lekker verhaal he?!) rond mijn eisprong maar verder voel ik niets. Ik zou 4 juli mijn vruchtbaarste dag hebben (die dag heb ik een bbq bij mijn ouders in de tuin.. dat wordt snel eten en snel weer het bed in haha).
Lief knuffelbeertje, veel succes deze maand weer. Laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,

Stom is dat he, dat je op zo'n forum zo veel aan elkaar vertelt, terwijl het bij wijze van spreken je buurvrouw kan zijn. Maar mij kom je niet tegen in Almere, daar ben ik volgens mij nog nooit geweest. Je weet maar nooit of ik je tegen kom op de pier?

Weet ook dat ik echt wel signalen heb, maar durf niet te hopen. Anders zou het zo tegen vallen.
Ik ga deze maand uit van een cycles van 33 dagen, dat zou betekenen dat ik 27 juni kan testen, maar wil het nog wat uitstellen. Anders valt het zo tegen als ik toch nog ongi word. Maar als ik uit ga van een cycles van 28 dagen zou ik morgen kunnen testen..............iehhhhhhh, zo onwijs spannend.
Weet zelf niet goed wat ik nu moet doen. Ga zo eerst mijn foliumzuur in nemen, want dat heb ik nog niet gedaan vandaag.

Tot heel snel, Nienepien

Terug
Bovenaan