Monique2, Nienepien en de rest

Hoi Frederique,

Ik zat net wat reacties te lezen en daar begrijp ik uit dat je in Almere woont.Daar zijn wij van het weekend geweest vrienden van ons wonen daar wij wonen in de buurt van Rotterdam.
Dus dat is nog een eindje uit de buurt.
Met mijn ongi. gaat het gelukig wat beter ik voel me ook wat minder emotioneel als het weekend komt misschien omdat ik weer gewerkt heb vandaag.We zijn al aan het aftellen nog 9 dagen en dan gaan we voor 6 weken naar de camping lekker ontspannen ben ik wel aan toe.
Het nadeel is alleen dat ik dan niet maar op deze site kan komen want we hebben veel op de camping maar geen computer .Ik zal in iedegeval duimen voor jou en natuurlijk voor iedereen dat we na de vakantie zwanger zijn zou leuk zijn.

Nou groetje en veel liefs,
Carolien

heee meiden,

Het is zover!!!!!
Ik MOET mijn eisprong gehad hebben!
Ik had vanmorgen om 6.00 al een temp van 37.12!!
Ik had in de voorgaande dagen ook wat "vruchtbaar" slijm.
Maar.....ik heb nog geen varens gezien, vind ik wel heel vreemd.
De vorige keer was het heel duidelijk n.l
We kunnen mijn ei niet gemist hebben want we hebben erg ons ""best" gedaan.
Ik heb er een goed gevoel over dat ik snel zwanger zal worden! [hoop,hoop]

Nien, jij bent ook heerlijk positief!
Zou te gek zijn hoor.
Volgens mij voelen veel vrouwen wel of het goed is of niet.
Ik been heel benieuwd en zal heel hard voor je duimen.
Fred, ik hoop voor je dat je ongi. snel weer wat afneemt.
Aan die afscheiding kun je inderdaad je eisprong herkennen.

Wat een reacties hier allemaal!
Gezellig hoor zo met z,n allen!

Veel liefs, Monique2

Hoi Nienepien,

Ik begrijp je zo vreselijk goed! Die teleurstelling zou echt enorm zijn dus dat je jezelf nu wat in bescherming neemt is alleen maar goed denk ik!!
Wel heel spannend hoor. Het gaat ook al zo snel! Over 5 dagen kun je al testen. Heb je normaal een cyclus van 28 dagen?

Monique2, goed te weten dat die afscheiding inderdaad met je eisprong te maken heeft. Ineens viel het me op de afgelopen maand. Wat raar dat je geen varens had.... Helemaal niet?
Ik ga voor de zekerheid ook maar flink klussen rond mijn verwachte eisprong (ik hoop dat ik nu wel een normale cyclus heb!!). Wat lekker dat jij je eisprong al hebt gehad. Dan weet je in ieder geval zeker dat alles weer werkt (het duurt gelukkig bij jou niet zo lang als bij mij). Ik duim zo erg voor jullie meiden!!! Monique, wanneer kun jij gaan testen? Over 12 dagen toch??

Carolien, ik heb ook dat mijn emotionele buien minder zijn geworden. Misschien zijn dat alleen even de eerste 2 dagen. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en dat we weer snel kunnen klussen! Wel fijn voor je dat je niet ongesteld bent als je op vakantie bent!! Dat wordt flink klussen daar haha. In ieder geval een fijne vakantie gewenst en hopelijk heb je goed nieuws als je weer terug op het forum bent!!

Dag meiden, geniet van alle kwaaltjes... je weet maar nooit!!!

Kus F.

Hoi Meiden,

Ohhhh.......wat spannend allemaal. Als ik uit ga van mijn ei sprong heb ik een cycles van 33 dagen, Maar dit kan natuurlijk ook anders zijn, maar laat ik het maar op 33 houden.
Kon vandaag bijna mijn lunch weer terug leggen in de wc zo misselijk werd ik ervan. Ook weer een goed teken toch?
Ben alleen zo bang het me allemaal in te beelden.

Wat heelkijk om je ei te hebben gehad, monique. Bij jou wordt het nu dus ook echt spannend.

Enne wat een wereld vakantie, 6 wekwn. Daar zou ik mijn hele inboedel voor willen weg geven.

Fred, je ongi al aan het verminderen???

Spreek jullie snel weer.

Liefs Nienepien

Hoi Frederique ( en de rest natuurlijk),
Allereerst, het is hier inderdaad erg gezellig, wat een spannende tijden weer zeg, voor vele, ik echt blij met deze forum!
Als ik mijn eisprong voel krijg ik een soort van steken , meestal links van mijn buik, en dat gaat inderdaad gepaard met doorzichtig/gelig, ja lekker he, slijm.En dat houd dan gemiddeld zo n 24 uur aan, het is echt super makkelijk vind ik, niet altijd even prettig , maar ja, dat hoord er ook bij he. En als ik 6 juli niet ongi word , probeer ik te wachten met testen tot hetweekend, vind het nu alweer erg spannend hoor, en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte, en dan misschien toch nog zwanger trouwen hhhmmmmm......durf er bijna niet aan te denken.En hoe gaat het met jou, is de ongi al wat afgenomen? Ik hoop dat jullie weer snel aan de slag kunnen, en niet te lang bbq he, er is werk aan de winkel , hihihiihihi, heel veel succes in ieder geval!!!! Dat geldt natuurlijk voor iedereen, en dat we maar veel mooie berichten mogen lezen !!!!!
liefs knuffelbeertje

Hoi Nieniepien,

Het klinkt allemaal zo vreselijk goed wat je allemaal voelt. Ik gun het je ook zo. Ik zou het ook vreselijk voor je vinden als het toch niet zo blijkt te zijn. Het is wel goed om enigszins nuchter te blijven maarja... dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!!!! Over een paar dagen kun je al testen!! Ga je van het weekend testen? Even zeggen van tevoren (ga ik een kaarsje voor je branden. Je weet nooit waar het goed voor is ;-)
Als jij nou zwanger blijkt te zijn en ik de komende ronde succes heb dan kunnen we allebei naar het maart forum!! Dus Monique, wij gaan er ook voor deze maand!! Dat zou echt super zijn!

Knuffelbeertje,
Ook voor jou duurt het niet meer zo lang. Wanneer ga je ook al weer trouwen? Ben je nog druk met de voorbereidingen?
Mijn ongi is al behoorlijk afgenomen. De eerste 2 dagen was het echt heel erg. Ik had ook erg last van stemmingswisselingen maar dat heb ik nu niet meer (gelukkig). Ik heb Robin (mijn man) al voorbereid dat we flink gaan klussen deze maand (vind hij natuurlijk niet erg haha). Dat wordt inderdaad tijdens de bbq snel alles naar binnen werken en weer naar huis!

Nou meiden, succes weer én veel plezier met voetbal vanavond! Spannend!

Kus F.

Hoi Frederique,
Nee het duurd nietlang meer, ik trouw in augustus, en ben nog steeds ontzettend druk met de voorbereidingen, de laatste kleine dingentjes , zeg maar, maar zo leuk, en dat houd je tijdens het wachten lekker bezig, dat is ook weer een voordeel!Hopen nu dat de tijd omvliegt (voor allebei de gebeurtenissen), ik heb er echt zin in!!
liefs knuffelbeertje

Terug
Bovenaan