Mooi!

Hoi allemaal,

Ik krijg het toch niet in beeld. SHIT>
als ik op speelmij klik, kan ik kiezen en
daar staan een aantal opties oa maud ...... als je naar me kijkt!
Dus ik ben bang dat dit ooit veranderd is ofzo.
Weet iemand hoe ik het toch kan bekijken,
misschien via een andere weg, waar het vandaan komt ofzo!?
Groetjes en bedankt. Nou ben ik fan van marco, en weet ik over
welk liedje het gaat, maar ik had ook graag het plaatje gezien,
na al jullie lovende woorden. Bedankt alvast. Groetjes Vera
(Soraja, 30, 1e kindje, ronde 3, (NOD 3 okt!))

Bedankt bedankt voor het opzoeken! Hij is echt prachtig!!! Heel speciaal! Ook ik krijg er de tranen van in m'n ogen... Het liedje ken ik van het programma De Bevalling, heeft iemand een idee van welke CD hij komt? Ik ga hem gelijk opslaan, leuk om naar sommige mensen te sturen om te laten weten dat je zwanger bent. En leuk om nog eens te kijken...
Groetjes, Esther.

Ik dacht eerst, bleggh Marco Borsato maar nu ik het toch maar 's bekeken heb ben ik compleet van mening veranderd! WAT MOOI!!! EN WAT EEN MOOI LIEDJE!!!
OOOOOHHHHHHHH!!!!!!! Krijg er tranen van in mijn ogen.
Wat een wonder is toch hè!?

dit is zeker onwijs mooi. Het is en blijft een wonder en ik hoop dat we er allemaal snel ook van mogen genieten.

wat ik zelf ook een super mooi nummer vind is dat wat Trijntje Oosterhuis zingt voor Amalia "Nu dat jij er bent" .
Die staat op de DVD van Marco Borsato in de Kuip (Zien, 2004). daar kreeg ik ook echt kippenvel van, vooral omdat ze em zong terwijl ze zelf zwanger was.

danielle

Wau wat een mooie videoclip het nummer ken ik wel, want ik ben gek op marco borsato, ik werd er gewoon emotioneel van hahahah even een traantje weg vinken

Ik hoop dat we allemaal zoiets mooi (nog een keer) mee mogen maken!!

Heeel mooi....... Vanmorgen net weer ongi geworden (ronde 7)   dus behoorlijke mineurstemming. Moest even slikken toen ik het zag. Ga hem zeker opslaan.
XXX

Terug
Bovenaan