mooie orginele jongensnamen

Hoi,

Onze zoon (nu bijna 6 mnd) heet Senne,dus vind ik dit een super leuke naam.
Hidde vind ik ook erg leuk.Ik kom uit Bulgarije,dus best wel raar dat ik die friese namen leuk vind,maar ze zijn echt zooo mooi...

Ben benieuwd welke naam jij kiest!

Liefs,
Lina
 
Hoi,
Ben zelfs moeder van een zoon Maarten en een dochter Lydia maar de namen JORIK of Jarik vind ik ook erg leuk.
Veel suc6 met verzinnen is erg leuk je komt de leukste maar ook minder mooie namen tegen.

groetjes Konny
 
Voor een meisje hebben we (ben nu bijna 20 weken zwanger) .. weet nu al voor een meisje
voor een jongen niet .. ik dacht zelf aan Tristan .. of Milan (maar zo heet me neefje nu , die is net geboren haha) ..
 
Ook ik was op zoek naar een originele naam. Niet te lang, wel lekker stoer. We hebben uiteindelijk gekozen voor de naam 'Lenn'. De reacties hierop waren leuk. Sommigen moesten er wel  even aan wennen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Gr. Lieke
 
Hey hoi,

Mochten wij een zoontje krijgen dan wordt zijn roepnaam Daniël. Verder niets bijbels achtergezocht of zo, maar we vonden het beide een erg mooie naam!

Ook vind ik Raymond erg mooi. Ook Brian, Vincent en Peter kwamen op ons lijstje voor.
Succes met het kiezen van een naam! Niet de makkelijkste taak!

Groetjes Sammy
 
Terug
Bovenaan