mooie orginele jongensnamen

quote: Monique258 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2007 22:12:36'));

Mijn zoontje heet Dean, vonden wij wel erg gaaf!

Suc6 met kiezen!



hee wat leuk de eerste die ik hoor!! onze zoon gaat ook Dean heten (voluit Dean Maarten) we vonden het lekker stoer en kort en hoorden het niet vaak (wat ik erg belangrijk vind!)
 
Hi!
Mijn eerste zoon (21-03-05) heet KEANU KAI
Keanu=hawaiaans, the breeze from the mountain
Kai = hawaiaans, the ocean

Mijn 2de zoontje ga ik KALANI noemen
Kalani=hawaiaans, the heaven

We zijn dol op zee en surfen, vandaar...zoek iets die echt een betekenins heeft! Dat is mooi om dan het te vertellen en aan je kinderen uit te leggen!!!

Success!!!

Odile - vandag 40wk zwanger!!!!
 
quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 16:04:43'));


quote: Monique258 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2007 22:12:36'));

Mijn zoontje heet Dean, vonden wij wel erg gaaf!

Suc6 met kiezen!

hee wat leuk de eerste die ik hoor!! onze zoon gaat ook Dean heten (voluit Dean Maarten) we vonden het lekker stoer en kort en hoorden het niet vaak (wat ik erg belangrijk vind!)







Ponyville: Mijn reactie staat op de 2e pagina. Mijn zoontje heet namelijk ook Dean. Vandaar mijn nickname. Het is trouwens een super leuke naam.

 
hai hai
ik vind namen erg persoonlijk ieder heeft zijn eigen smaak.wij houden ook niet van oer hollandse namen en al helemaal geen namen die je kan afkorten.wij hebben 3 meiden die heten dylaila,rayvana en shanaira.en als 2 van deze dames jongens waren zou het zijn moreno en rayvano(van de laatste wisten we dat het een meisje zou zijn).hoop dat je er wat aan hebt maar je hebt nog tijd zat succes en een gezonde zwangerschap toe gewenst.

groetjes shirley
 
Terug
Bovenaan