mooie orginele jongensnamen

hallo wij hadden ook al wat namen uitgezocht voor het geval het een zoontje zou zijn , maar we weten dat we een prachtig meisje krijgen, dus kan wel een paar namen neerzetten.

quinton
nevada
qase (spreek uit als case)
boston
dallas

nou ja laten we zeggen dat wij van mooie aparte namen houden zeker niet nederlands en niet veel voorkomend.


groetjes marja (21 weken zwanger)
 
Hoi,

Net als bij de eerste was een meisjesnaam zo gevonden. Maar die jongensnaam..gek werden we ervan. We wilden een makkelijk uittespreken naam, maar moest ook leuk, stoer en origineel zijn. Inmiddels is onze zoon geboren en heet hij Jistin. We krijgen veel leuke reacties en iedereen vraagt waar we deze naam gevonden hebben. Nergens dus, want we hebben hem zelf verzonnen.
 
ik heb 11 weken geleden een zoontje gekregen (na tien jaar proberen zwanger te worden)     de jongensnaam was zo verzonnen en gevonden.(tien jaar geleden   stond de naam al vast samen met een andere jongens naam Dylan  )  maar   omdat mijn toenmalige vriendin een zoontje kreeg en hem dylano noemde   vond ik het niet leuk om hem dylan te noemen   de andere   jongensnaam   is wel gebleven   maar ik heb er wel een eigen draai aan gevonden.....
 mijn   zoon heet Djim     ( hij is vernoemd naar een   gigantische gave popster  van   vroeger)   hihihihi
 succes met   vinden van een naam .


Ps   vanmorgen is er hier tegenover ons huis een jongetje geboren met de naam Manuel....


groetjes
 
Terug
Bovenaan