mooie orginele jongensnamen

Hallo Jolanda,
Ik ben zelf (nog) niet zwanger, maar ik ken een jongetje die heet Guus en mijn neefje heet Ole, dat vind ik zelf ook wel een leuke niet alledaagse naam. Ik ben benieuwd wat het gaat worden,ben je er al uit?
 
Dag Jolanda,

Ik ben de 12e oktober bevallen van een dochter en 'gun' anderen de naam die wij gekozen hadden voor het geval wij een jongen hadden gekregen. Het is een naam die ik al jaren in mijn hoofd heb, en gelukkig vond mijn vriend hem ook erg mooi. Nooit heb ik bang hoeven zijn dat een ander ermee vandoor ging, want je hoort die naam echt zelden (lees: eigenlijk nooit); Kayan.
Ik blijf hem mooi vinden maar wij houden het bij deze mooie schone dame (Jade heet ze; op z'n nederlands uitgesproken).
Verder vind ik de naam van mijn broer ook wel erg leuk; dat realiseerde ik mij toen een paar jaar geleden iemand zijn zoon ook zo noemde. Komt ook niet veel voor en is een scandinavische naam: Pelle.

Succes met de zoektocht verder en geniet vooral van je zwangerschap!

Groeten, Anita

 

ik ben over 8 weken op 24 december uitgeteld..

|Ik had al een super meisjes naam maar toen bleek het een jongetje te zijn..

Mijn vriend heet ilkay dus wij dachten misschien aan kay..
dat klinkt mooi stoer en is kort..

Maar jayden vind ik ook een hele mooie naam..

Maar tog is het ieder voor zich he

 
Hoi, waarschijnlijk heb je inmiddels een naam gevonden. Ik zou het in ieder geval wel weten mocht er een derde spruit komen.....

Wij hebben een dochter van 3 Fedra en onze zoon heet Eloy.
Allebei namen die je zelden tot nooit hoort. We krijgen regelmatig hele leuke reacties op onze namen...

Mijn man en ik werken beiden in het onderwijs en we wilden graag een naam waarvan je er  niet ieder jaar twee van in de klas hebt.
 
Hoi,

Hier een leuk idee misschien.
Robbe is leuk en apart!
Wij hebben zelf onze kind (eren)
Lars genoemd en de volgende als het een jongetje
is heet Stan. Stan hoor je ook niet vaak en is wel heel stoer vond ik.
Mocht het een meisje zijn   vonden wij Lieke wel errug leuk!
Succes ermee!!
 
Terug
Bovenaan