mooie orginele jongensnamen

Wij hebben jongens met de volgende aparte namen  in de familie:
Busse
Armani
Adjosjia (spreek uit: adjoosjaa, betekent iets met Licht).

Ons zoontje heet "gewoon" Luuk.
Verder vind ik Niels heel erg leuk.

Veel succes met kiezen!
Anne-Marie
 
quote: Jolanda 1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 22:29:52'));

Ik zoek mooie orginele jongensnamen. Ik heb al heel veel luke meisjesnamen, nu nog jongensnamen, is echt heel erg moeilijk zeg! moet niet oerhollands zijn hoor.
als ik op zo'n internetpagina zoek naar namen moet je altijd een beginletter invullen, maar dan kom je nog niet ver.

xxx jolanda (6 weekjes zwanger)



 
Hoi Jolanda

Ik heb je vraag gelezen en heb ook heel veel namen al gezien die men je heeft geantwoord: Maar wij hebben onze zoon DJAMIRO en onze dochter heet DJAMILLA. Weet niet of dit is wat je zocht maar goed dacht mail je ze toch ff.
Een hele fijne zwangerschap nog vedre gewenst en laat het ons even weten als je kindje geboren is en hoe hij/zij gaat heten. mvg Mutsy
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));


quote: Jolanda 1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 22:29:52'));

Ik zoek mooie orginele jongensnamen. Ik heb al heel veel luke meisjesnamen, nu nog jongensnamen, is echt heel erg moeilijk zeg! moet niet oerhollands zijn hoor.
als ik op zo'n internetpagina zoek naar namen moet je altijd een beginletter invullen, maar dan kom je nog niet ver.

xxx jolanda (6 weekjes zwanger)





 
Hoi Jolanda

Ik heb je vraag gelezen en heb ook heel veel namen al gezien die men je heeft geantwoord: Maar wij hebben onze zoon DJAMIRO en onze dochter heet DJAMILLA. Weet niet of dit is wat je zocht maar goed dacht mail je ze toch ff.
Een hele fijne zwangerschap nog vedre gewenst en laat het ons even weten als je kindje geboren is en hoe hij/zij gaat heten. mvg Mutsy
 
Hoi..

Wij hadden de volgende namen:

Yannick ( spreek uit Janiek, veel mensen zeggen jan-nick pfff ... )
Mart
Sepp
Finn
Job
Niels
Mats  

Wij hebben door de maanden de namen heel wat keren veranderd hihi

Maar...hebben uiteindelijk voor Yannick gekozen.

Veel succes!   Het blijft lastig

Groetjes,Patrice
 
Terug
Bovenaan