mooie orginele jongensnamen

Hoi hoi,

Wat een hoop reacties, en al veel leuke namen gezien. Onze zonen heten Justin en Brandon want ook wij wilden geen oerhaollandse namen. Maar in de top 3 van Justin stonden nog: Ian en Shane. In de top 3 van Brandon stonden nog Jayden en Bradin.
Veel succes ermee. En inderdaad, op de een of andere manier zijn meidennamen makkelijker te vinden/bedenken.

groetjes Anoesjka
 
Mijn oudste zoon heet Twan en de jongste heet Paul.
Scandinavische namen vind ik ook erg leuk.
Ik zelf ben niet zo'n fan van die (semi-) Engels-Italiaanse namen. Zoals je ziet, worden ook telkens dezelfde namen genoemd. Dat is niet erg origineel meer te noemen (vind ik).
 
Dat er wat vaker dezelfde namen genoemd worden hoeft nog niet te betekenen dat de naam dan niet meer origineel is. Wij hebben ons zoontje Dean genoemd. Hier hadden ze er nog niet (vaak) van gehoord. Voor een tweede hebben we de naam Joey in gedachten. Het is maar net waar je van houdt. Het zou trouwens wel een beetje vreemd zijn als we een tweede zoon Jan of Kees zouden noemen. Dat past niet echt bij Dean.

Succes bij het zoeken van een passende naam.

Groetjes.

 
Hoi Meiden,

Ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger van onze tweede. Ons eerste kindje wordt morgen (18 mei) 8 maanden en zijn naam is Mike. Dat vonden mijn  man en ik een zeer stoere naam. Ik ga nu natuurlijk niet zeggen welke jongensnaam ik nog meer leuk vind, want als bekenden van me dit lezen, weten ze meteen wat de naam is als de  volgende ook een jongen wordt. Zowieso ga ik de meisjesnaam die we nog steeds in gedachten hebben niet  zeggen. Ik zal het jullie straks allemaal vertellen, als het kindje er is (30 okt 2007)... dan weten we of het een meisje of jongetje is geworden en welke stoere naam  zij of hij heeft gekregen. Ik noem wel een  paar andere namen op, van kindjes van vrienden, okay? komt ie:   Stijn, Ricardo, Karel, Niels, Mika, Keon, Yoeri, Rowan,   of wat dachten jullie van: Adriën, zo heet mijn man... haha, succes ermee!!!    groetjes Mariëlle.
 
hoi hoi

mijn zoontje van bijna 3 jaar heet kaylon en op dit moment ben ik zwanger van de vierde
en als dat een knul wordt heet hij damian maar dat weet ik over ongeveer 9 weken nou veel plezier met namen verzinnen gr jeannette
 
Terug
Bovenaan