Morgen ga ik testen...

Hoi Marceline,

Wat vervelend voor je dat jij in mijn schuitje terecht bent gekomen! Ik probeerde nog zo 'de boot af te houden', dat er niemand bij kon.  

Ik heb er een hard hoofd in, want ik heb nog steeds bruinverlies. Overigens is dat tot nu toe alleen nog met afvegen, het komt er als het ware nog niet vanzelf uit (sorry...). Wel ben ik al heel de ochtend een beetje chaggie, heb ik last van buik en rug en bovendien doen mijn borsten minder pijn, dus tekens genoeg dat die rode duivels op komst zijn. Ik wacht het nog maar even af en anders ga ik morgen of zondag testen denk ik.

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy,

Ik hoop voor je dat de bruinigheid  niet doorzet in de rode duiveltjes.
Laat je ons wel even weten wat de uitslag wordt van de test?
Ik hoop op een goed weekend voor je.

Groetjes Mirjam

Thanx Mirjam,

Er is momenteel nog nix bijzonders te zien. Wel af en toe een gevoel dat lijkt op menstruatiekramp. Maar nog steeds geen doorzettend bruinverlies, zojuist ook niet met afvegen (). Ik vind het echt zo raar allemaal. Ben nu zo onzeker. Ik zou gewoon in slaap willen vallen en pas tegen zondagochtend wakker willen worden (zonder de RD natuurlijk) en dan lekker testen. Maar ja... zo is het helaas niet.

We wachten maar weer verder... zucht...

Groetjes,

Tammy

He Tammy,

Wat vreselijk die onzekere situatie. Ik hoop heel erg voor je dat het niet doorzet en dat je snel positief test. Heb je nog een test liggen, zodat je eventueel als de spanning te veel wordt meteen kunt testen. Ik duim heel hard voor je en ik hoop dat het resultaat heeft.

Carina

He Tammy-meisje!
Hou je het nog een beetje vol???? Geduld is een schone zaak, zeggen ze.....maar ja.....wel onwijs moeilijk!! Straks heb je echt duidelijkheid en we duimen met z'n allen voor een streep, stip of kruis!!!!!!!!!!!!!
Liefs, Patricia

Dag lieve mensen,

Bedankt voor jullie woorden. Hier is het nog steeds onduidelijk. Hoewel geduld idd een schone zaak is, is het daar 'down under' een stuk minder schoon: nog steeds bruinverlies, maar nu wel 'echt'. Meestal begint het pas echt op zaterdag,  dus ik ga ervan uit dat ik morgen meer weet. Tot die tijd blijf ik hopen... en hopen... en hopen...

Ik heb nog 1 test liggen  en ik hoop zó dat ik die dit weekend nog mag gaan gebruiken... en met een positief resultaat natuurlijk! Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Zoals het er nu uitziet ben ik niet echt optimistisch. Ik heb het idee dat het meer een soort uitstel van executie is . Ook al snap ik er geen sikkepit van.

Nou, dat was weer even een update. Als ik meer weet zijn jullie de eerste...eh... tweede die het horen.

Liefs,

Tammy

Ik snap het niet...ik snap het niet... ik snap het niet...

Weehhh...boehoehoe... ik ben gewoon vet ongesteld!!!

Ik denk dat mijn firewall  die zwangerschapsdinges die  jullie gestuurd hebben heeft geblokkeerd!

Hoe kan ik nou zo gruwelijk schijnzwanger zijn geweest: gewoon 12 (!)  dagen  flink pijnlijke borsten (heb ik anders nooit) en nu doodleuk die rooie duivels op mijn dak krijgen. Bah! Hoewel ik pas in ronde 2 zit kan ik hier toch behoorlijk verdrietig van worden (maar mijn kinderwens is al sinds oktober actief aanwezig). Ik besef me goed dat het voor degenen die al maanden of jaren wachten echt een  gevecht moet zijn. Hen wil ik bij deze dan ook heel veel sterkte wensen.

Ik baal nu gewoon extra, omdat mijn lichaam me zo voor de gek heeft zitten houden en  bovendien had ik  door de vruchtbaarheid  op dit forum deze maand  ook extra hoop gekregen. Wellicht een beetje dom  om dat te denken, maar ja...

Toch wil ik alle zwangeren mijn oprechte gelukswensen geven . Hopelijk mogen wij jullie gauw volgen.

Een lieve groet,

Tammy

Hoi allemaal,

Ik neem weer even voor de komende twee weken afscheid van dit forum. Tot mijn eisprong ben ik enigszins in staat om zwanger worden tijdelijk uit mijn hoofd te bannen (althans, dat obsessieve is eraf). Daarom kom ik de komende tijd effies niet meer hier.

Iedereen veel succes met zwanger raken en alle zwangeren veel geluk toegewenst. Hopelijk mag ik mijzelf over een maandje bij jullie voegen.

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan