morgen naar de huisarts...

A

Anoniem

Guest
hmmm toch wel beetje spannend.

na 1,5 jaar ga ik morgen EINDELIJK even naar mn nieuwe huisart om ons "probleempje"voor te leggen. het uitblijven van een zwangerschap dus.
helaas kreeg ik vanmiddag te horen dat mn vriend toch niet mee gaat. hij stelde voor om een nieuwe afspraak te maken maar no way! ik ga morgen wel alleen.

ben benieuwd wat ik te horen krijg, heb 3 temperatuurlijsten dus hopelijk worden we meteen geholpen. (alsnog een nieuwe afpraak dus)
gelukkig wel een nederlandse dokter, kun je toch beter je gevoelens onder woorden brengen vind ik. brrrr spannend.

groetjes esther

Hoi Eshter,

Spannend joh, ben benieuwd wat je huisarts zei   . Woon je in het buitenland omdat je zo expliciet vermeldt dat je huisarts een Nederlander is???

Groetjes,
STanneke

En viel het mee? Ben benieuwd hoe het verlopen is.

Groetjes mamaloe

hoi Esther,

hoe is het gegaan bij je huisarts? Ben best benieuwd hoe het gegaan is...wel dapper dat je alleen gegaan bent.
Ik hoor wel weer van je.

Tamar

Hoi Esther,

En, hoe is het gegaan bij de huisarts?
Wel vervelend dat je vriend ineens niet mee kon.
Hij wist toch dat die afspraak stond??

Moedig dat je alleen bent gegaan!

Liefs, Nadine.

hallo meiden,

nou het viel reuze mee! helaas was ik 40 min te laat.
we wonen idd in het buitenland, spanje. en de dichtsbijzijnde huisarts is 8 kilometer verderop. ik was alleen helemaal verkeerd gereden.

maargoed, ik moest tussen 2 andere mensen ingepropt worden en had dus maar 5 min... hij heeft mijn templijsten bekeken en vond ze heel mooi! das dus goed! ookal duurt een cyclus soms wel 45 dagen ik ovuleer wel!

nu heeft mijn schat als het goed is vanmorgen een potje afgeleverd bij het lab. en volgende week woensdag  hebben we een nieuwe afspraak bij de dokter.
het was zo scheetig, hij wou een plasje afleveren hihihi, ik vertelde dat hij maar iets anders aan het lab moest geven en toen keek hij echt even van .
hilarisch toch? maar wel heel lief

hij kon niet mee omdat hij in een hondenpension werkt en maar 1 collega heeft. en op maandagochtend is het altijd heel druk en nu bleek die collega ook eerder weg te moeten. ach ja, volgende week saampjes.

dikke knuf esther

Heej meis,
Fijn te horen dat het goed is gegaan bij de huisarts, behalve die vertraging dan he, hihi.
Mooi dat je temp.lijsten enzo er goed uit zien.
Echt grappig om te lezen dat je vriend een plasje wilde af gaan geven.

Succes!

Liefs, Nadine.

Hoi Esther,
Moest wel lachen om dat potje.
Maar neem niet zomaar genoegen hoor dat je temp lijst er goed uit zag. Bij mij was dat ook, maar toen ik follikelonderzoek enz kreeg kwam eruit dat mijn eitjes toch niet goed groeien. Ben aan de clomid en het gaat echt veel beter. Veel succes in ieder geval.

Terug
Bovenaan