morgen naar de huisarts...

Hai Esther,

bedankt voor je antwoord. Tja ik weet nog steeds niet goed hoe dat met het pendelen zit. Maar ik ben benieuwd. Nou het is nu oktober dus....als het goed is deze maand zwanger he. Nou ik hoop het voor je, ik zal duimen. Tja ik zou vandaag weer beginnen met tempen, maar ik druk meestal de wekker een aantal keer uit voordat ik echt wakker word en eigenlijk wil ik dan gelijk al de eerste keer tempen, maar helaas vandaag was het nog zo donker en aan het waaien buiten en in bed zo lekker warm. Ik weet dat je moet tempen voordat je op staat, maar goed, morgen moet ik toch maar gaan beginnen.

veel liefs wies

hier nog effe met mij, nog 1 nachtje slapen en dan naar de ha. Veel succes he, hou je ons wel op de hoogte!!! We leven met je mee

liefs wies

he wies (en de anderen)

inderdaad nog maar 1 nachtje! nog 19, 5 uur om precies te zijn.

nou ik verwacht geen grootse dingen, mijn cyclus en mijn vriends zaadjes zijn namelijk goedgekeurt dus zullen we met verplichte dagen vrijen naar huis gestuurd worden denk ik. zo van: dag 12 tot en met dag 28 om de dag ofzo. (pfff wat een klus)
ik ga wel vragen of mijn folikels getest mogen worden, dat lijkt me de volgende stap. want ookal springen mn eitjes, dat betekend nog niet of ze goed zijn natuurlijk.

ik vind het trouwens wel leuk dat jullie zo meeleven. geeft me een fijn gevoel. thanx.

groetjes esther

hallo

ffies een updateje van mij.
we zijn dus net bij de ha geweest en die heeft de uitslag van mijn vriends zaadjes nog eens goed bekeken.
het duurde even en we zaten best in spanning, zijn normale zaadjes zijn maar 12% maar zijn snelle zaadjes ligt op 52% dus das ok!
hij had ook nog 8% langzame zaadjes en 30% deed vrijwel niets. maar met die 52 procent is het toch een goed plaatje vond hij.

ik vertelde hem dat ik op internet al het een en ander op had gezocht over folikelstimulatie, hij andwoorde dat dat weinig nut had omdat ik wel ovuleer maar ondanks dat wilde hij het toch een kans geven.  maar daar wilde hij me liever voor naar de gyn sturen dus volgende week maandag een afspraak!

hij had het ook over mentale spanning. de emigratie, verkoop van de kroeg in nederland, hier een eigen bedrijf gestaart etcetera. ik geloof wel dat dat ermee te maken kan hebben maar ja, we zijn wel heel rustige relaxrte mensen. maken ins niet zo snel druk.

hij nam overigens wel echt de tijd voor on verhaal en we hebben 50 min in zijn praktijk gezeten. toen we naar buiten kwamen zaten er al 4 mensen op ons te wachten .

ik heb er in iedergeval een goed en blij gevoel over en dat is belangrijk toch?

dikke knuf esther

hai esther

nou dan gaan we de dagen maar weer af tellen he voordat je naar de gyn mag. Nog een paar nachtjes

succes

liefs wies

Terug
Bovenaan