morgen nod! wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

morgen heb ik mijn nod, we zitten in de tweede ronde
ik denk dat we naar de derde ronde gaan want ik had me net toch een steken onderin mijn buik!! ik kon wel janken  zo zeer!!! het bleef echt een kwartier lang doorgaan
lopen staan,zitten,liggen het werd er niet beter op.

is er nog iemand die het weleens zo erg heeft gehad?? dit was bij mij echt voor het eerst.

nu maar duimen dat de duivels morgen wegblijven,maar ik zie het somber in

groetjes jolanda

Hoi meid,

mijn nod is morgen ook. Ik voel soms ongipijn en soms weer niet, dat kan dus vanalles   zijn. Verder geen pijnlijke borsten. Heb ik wel altijd in de laatste helft van mijn cyclus, heb 2 weken geleden rond de eisprong wel daagjes erbij gehad van een opgeblazen gevoel en wat zeurdige pijntjes, maar niets dat echt duidt op van ja het is raak. Het is echt afwachten en hopen.

Mijn laatste cyclus had een duur van 28 dagen normaal rond de 24 of 25, laatste cyclus was na een mk dus daardoor wellicht ontregeld.  Succes het wordt een spannende week.

Groetjes talke

hoi talke

een spannende dag morgen voor ons beide!
ik heb ook geen pijnlijke borsten, maar wel jeukende borsten haha ik weet niet of dat ook een kwaaltje kan zijn?

mijn cyclus is 26 dagen, vorige keer werd ik dus ook de dag dat ik ongesteld moest worden ongesteld, dus als ik het morgen niet word dan ga ik woensdag meteen testen.en jij?

groetjes jolanda

Hoi,

Verder ook geen opgeblazen gevoel? Nee ik ga niet testen. De laatste keer 3 dagen na NOD getest en het ging mis. Ik wacht dus een week.
Als ik volgende week maandag niet ongesteld ben dan ga ik testen. Ik hoop alleen dat ik het vol kan houden.

Inderdaad altijd spannend zo voor NOD, ik hoop dat het ook echt NOD wordt dit was onze ronde 7 1e kindje

succes en sterkte morgen (door de dag heen te komen) en laat zeker iets weten als je woensdag test?

Groetjes
talke

Dag dames,

Voor mij ook deze week nod week maar weet helaas nu al dat het niet ga lukken heb exact dezelfde ongi kwaaltjes als de vorige maanden, hopelijk hebben jullie meer geluk!
Doeg, Ans

hoi talke

nou bij mijn zijn er nog geen rode duivels te zien hoor!!
de vorige maand waren ze er s'middags al

en bij jou??? groetjes jolanda

hallo dames  

Wel erg spannend voor iedereen
Ikhad ook mijn nod eergister en nog steeds niks , houden zo
Wij gaan voor ons derde kindje,  
Ik ben 23 jaar en hebben al een jongen van ruim 3 jaar en een meisje van 1,5 jaar  

Ik heb wel sterk het gevoel dat ik wel eer daags mijn nod krijg
Maar dat riep ik ook bij mijn dochtertje , ik weet nog goed dat ik geen test wilde doen omdat ik dat zond vond , omdat ik toch dat  de rode duiveltjes zouden komen  

Als er zaterdag nog niks is gaat ik toch een testje doen , ben eigenlijk bijna   altijd optijd  ongi

Ik heb verder geen klachten van pijn in mijn borten of misselijkheid  in de ochtend maar dat had ik  bij mijn andere kinderen ook niet dat kwam later pas in de zwangerschap  

ik duim voor de andere meiden succes  

gr quinsjen  

hoi

nou die red devils zijn er nog steeds niet hoor, ik heb eigenlijk ook niet echt het gevoel dat ze er zo aankomen.
maar dat ik maandag zón buikpijn had dacht ik toch echt dat ik ongi zou worden, maar al 2 dagen niets te zien.
ik heb vannacht dat ik wakker werd getest maar die was negatief, ik ga over een paar dagen maar ff testen met een clear blue test als ik deze dagen nog niet ongi word.

en bij jullie???? groetjes jolanda

Terug
Bovenaan