morgen nod! wie nog meer???

oh dus je hebt nog hoop hihi
ik ben nu dus al 5 dagen overtijd en ik heb al 3 keer negatief getest, ik snap er helemaal niks van, ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
ik wacht dinsdag nog even af dan ben ik een week overtijd en als ik dan weer negatief test dan ga ik denk ik toch maar even langs de dokter.

groetjes jolanda

hallo Jolanda,

Wat vervelend zeg!

Ik heb nog niet eens getest, ga vandaag een test halen. vorige week dinsdag NOD als ik van mijn normale cyclus uitga en als ik van de langste uitga na mijn mk was dat vrijdag

Ik heb bewust zoals je weet nog niet getest. Ik heb wel het gevoel dat het raak is. Maare als de test nega zou zijn zou ik niet weten wat ik moet? lijkt me vreemd

Ik neem de test van de apotheker, die zijn gewoon heel gevoelig, misschien ook iets voor jou?

groetjes talke

hoi talke

hoe is ie? heb je al getest?

ik heb die van de apotheker ook al gehad, ik moet gewoon nog even wachten, morgen ben ik al een week overtijd
vanmiddag naar een helderziende gebeld en die zegt dat ik over 4 maanden zwanger ben!
nou als ik dat moet geloven dan mogen die duivels weleens komen
en de vorige keer zei een helderziende dat ik in okt zwanger zou zijn  nou en als die gelijk heeft dan wil ik weleens weten wanneer ik eens positief test

we w88 maar weer

groetjes jolanda

Terug
Bovenaan