morgen nod! wie nog meer???

hallo

NOg geen rode duiveltjes bij mij
Ik word er nu een beetje onrustig van stiekem ga je toch zitten hopen , maar toch ook weer heel bang toch ongi te worden

Ik had gister wel wat last van buikpijn en dacht toen echt nu gaat ik ongi worden
maar nee

Ik wacht het nog effe af en dan haal ik zaterdag een testje als ik het zolang kan uithouden hhihih

en als een test negatief is wil dan nog niks uitsluiten, mischien net niet genoeg hormonen in de urine  
Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat het andere blauwe streepje pas na 10 licht kwam opzetten terwijl ik eerder dacht van ik ben niet zwanger  

succes iedereen  

Morgen moet ik ongesteld worden en ik ben benieuwd.

Ik heb nooit last van kwaaltjes voor mijn ongesteldheid, tot het moment dat het er is dan barst het in alle hevigheid los en verga ik 3 dagen van de pijn. En verlies ik echt heel veel bloed het lijken dan wel propjes.

Ik wens in ieder geval iedereen die het al "geweest" had moeten zijn toe dat ze het niet worden laat de NOD maar lekker voort duren.

Groetjes Karin

Hallo dames,

Ook bij mij nog steeds niets te zien! zit nu op dag 27 dat is voor mij erg lang

normaal dus 24 of 25 dagen ook al een keer 22 dagen gehad

Na mk werd ik na 28 ongesteld. Ik hoop niet dat ik nu opeens een langere cyclus heb

Na 2 dagen geen ongi gevoel te hebben gehad heb ik dat vandaag weer wel
Ik weet het echt niet meer. Ik dacht de afgelopen dagen het is raak maar nu weet ik het niet meer zo loop als een idioot naar de wc om te kijken, dacht nets iets te bespeuren maar zag eruit als wit eiwit?????????????????

Ik leef even tussen hoop en vrees, ik denk   dat jullie dat ook hebben; dan denk ik het is raak en dan denk ik heb ik nou een langere cyclus?

Ik wil zo graag!!!!!
maar goed geduld is een schone zaak (zeg ik steeds tegen mezelf) Testen wil ik nog niet. Vind ik a zonde en b als het negatief is ben ik niet te genieten en als het licht positief is ben ik bang dat het weer misgaat. duh ik moet maar wachten.

zeer spannend

groetjes talke

Hoi meiden,

Ik zal voor jullie duimen. Voor mezelf hoeft dat deze ronde niet meer, mijn nod is een wod geworden, helaas.  Hopelijk hebben jullie meer geluk.

Groetjes, Plien

Ik kon het echt niet laten en heb toch een test gehaald ook geleik gedaan
die onzekerheid ik kon er niet tegen
De test was negatief
Ik hoop dat ik snel mijn nod krijg zodat ik kan gaan rekenen waneer ik druk moet gaan klussen
Nieuwe ronde nieuwe kansen

en voor de andere meiden hoop ook voor jullie meer geluk

gr Quinsjen

oh jammer,maar je zei net als je negatief test dat het dan niet negatief hoeft te zijn
ik ben ook nog steeds niet ongi, heb net ook een test gedaan en die zei; NIET ZWANGER maar ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik ongi ga worden en ik ben altijd optijd ongesteld, dus denk dat ik over een paar dagen weer ga proberen als ik het nog steeds niet ben.

groetjes jolanda

Ik snap er zelf nu ook helemaal niks meer van heb die test gedaan en was negatief, en is negatief gebleven.
Bij mijn andere kinderen heb ik 1 dag na mijn oficieele  nod getest en was  positief bij mijn dochtertje was het 3 dagen er na en positief  
Ik gaat nu gewoon twijfelen "'moet ik het niet volgende week worden en zou ik mischien de verkeerde datum hebben genoteerd  
Ik ben eigenlijk nooit overtijd alleen als ik ziek ben geweest of als ik paracetamol heb geslikt  
Ik ben nu nog steeds niet ongi      
Ik wacht nog wel effe af ,  ben er gewoon een beetje van gefrustreerd  

gr Quinsjen

Hallo

Ik heb me dus idd vergist in de datum
Ik zat gister op de bank met me man, en die vertelde me dat ie voor 1 sept terug was van duitsland van z'n werk
Toen dacht ik meteen oeps dan zit ik fout
ik moet dus aankomende dinsdag ongi worden
effe wachten dus , het spannende is er nog niet af

gr Quinsjen

Terug
Bovenaan