Morgen NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Zoals de titel al zegt: morgen is mijn NOD.
We gaan voor ons tweede kindje. Dit is ronde 1. Ik heb twee weken geleden de eisprong gevoeld. Dus je zou zeggen: we hebben wel kans dat het raak is.
Maar de eerste keer meteen raak zou wel erg veel geluk zijn. We hopen er natuurlijk wel op. Morgen geen ongi en donderdag een testje zou wel erg leuk zijn.

Liefs,
JWW

Wat leuk zeg JWW, ik heb ook mijn nod van de eerste ronde voor een tweede kindje en ik vind het weer zooooo spannend. Kan de hele dag aan niets anders denken en weet, uiteraard zeker dat ik zwanger ben , haha.
Ben benieuwd!!!

Nee, hier ook nog niks.
Ik kan bijna niet wachten om te testen. Ik wilde eigenlijk vanochtend al.....maar toch maar niet gedaan.
Ik duim voor ons beiden!

Liefs,
Judith

Ik heb nu zaterdag NOD voor de allereerste keer! (eerste kind, poging 1)
Vind het ongelofelijk spannend. Ik moet mezelf echt proberen in de hand te houden, zoek echt overal tekens achter... Ik heb er dan ook al redelijk wat, maar tja, voor zondag kan ik toch weinig doen. Pffff!

Nog nieuws van bij jullie?

groetjes,
Indra

Hoi Indra,

Nee, hier gelukkig nog niks.
Wat ik aan tekens heb: sneller moe (conditie), meer afscheiding, duizelig als ik omhoog kom na het bukken, meer honger.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook allemaal, dus wie weet....

Jij heel veel sterkte met wachten, het is zo zondag!

Liefs,
Judith

blehhhhh heb getest en: niet zwanger

Ik heb nooit buikpijn voor ik ongesteld moet worden en nu al drie/vier dagen + verschijnselen zo als hierboven. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Maar nu wordt ik kennelijk voor de gek gehouden. Het was ook al te mooi om waar te zijn.

Ik hoop dat jullie meer succes hebben de komende dagen.

Ben je al ongesteld dan? Volgens je berichtje nog niet. Dan kan het toch altijd nog. Het kan ook zijn dat je lichaam pas iets later in de zwangerschap meer hormonen gaat produceren.

Hier wel goed nieuws. Vanochtend getest en positief!
Job krijgt er een broertje of zusje bij. Joepie!!

Liefs,
Judith

Terug
Bovenaan