Morgen NOD

Wel vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden dan... Maar ja, zo'n negatieve test werkt wel heel deprimerend natuurlijk! Ik kon me vrijdag niet meer inhouden en heb toch maar een test gedaan (ik word meestal op vrijdagavond ongesteld) die dus negatief was en die nacht ongesteld. Niet leuk natuurlijk, maar ja, eerste ronde was misschien te mooi om waar te zijn.

Maar komende maand pak ik het anders aan, ik ben er deze maand veel te veel mee bezig geweest en heb dus nu besloten me op andere zaken te focussen en me even af te sluiten voor alles wat met baby's of zwanger worden te maken heeft. Jullie zien me dus (hopelijk) pas terug als het gelukt is!

Judith, een heel fijne zwangerschap gewenst en nice, ik wens je nog veel succes met zwanger worden!

groetjes,
Indra

Een week “overtijd” maar vanmorgen dan toch nog ongesteld geworden. Pfff ben er eigenlijk wel blij om, kan ik snel door naar ronde twee. Tot over een week of drie/vier/vijf?

Hey meiden!
Wou jullie nog even het goede nieuws melden... Vanochtend twee streepjes op de test :-D
Ik heb eigenlijk pas overmorgen NOD maar was er toch weer mee bezig (hoewel heel flink deze maand pas vanaf maandag!) en heb dan toch maar beslist om te vroeg te testen. Maandagavond testte ik héél vaag positief, maar voor de zekerheid vanochtend nog even herhaald met ochtendurine en ja hoor, daar was die tweede streep, nu onmiskenbaar aanwezig!!!!
Grappig trouwens is dat ik er van overtuigd was dat het niet gelukt was, want ik voel me helemaal niet anders dan anders, enkel 1 verandering: ik voel me niet 'down' in afwachting van mijn maandstonden, dat heb ik normaal wel en nu voel ik me super (ook al voor de test!).
Hoe loopt het bij jou, nice?
groetjes!
Indra

Hoi Indra, gefeliciteerd!
Heerlijk toch dat je het zo snel weet nu.

Ik herinner me ook nog van de eerste keer dat alles hetzelfde als anders was behalve dan dat ik niet die moody dagen had, haha. Leuk voorteken, voel me ineens heel vrolijk .

Bedankt! Ik ben er echt heel blij mee, alleen is het nog een beetje onwezenlijk. Het moet nog wat bezinken, denk ik...
Grappig dat jij je precies hetzelfde voelde. Komt dan ook wel als een verrassing, dus wel leuk :)
Ik hoop dat je snel volgt! Jouw NOD moet er toch ook zitten aankomen, niet?
groetjes

Tja da moet ik het hier ook maar opbiechten, ik ben dus nice06 en toulouse tegelijk.
Voortaan dus weer vertrouwd toulouse. Met die naam schreef ik al toen ik van mijn eerste zwanger wilde worden en vind het wel zo handig die gewoon te blijven gebruiken.

Ja, Indra... ik denk dat ergens volgende week mijn nod is. Ruim geschat want ik ga mezelf niet weer een gek laten maken door mezelf, haha. Al hoe wel ik moet bekennen dat ik het nu al niet meer hou .

Liefs en fijne zwangerschap!

Hey Toulouse dan... Ik ben hier vrij nieuw, dus mij zegt je alter ego niets natuurlijk... Ik kan in sommige conversaties ook helemaal niet volgen, met al die dames! Vind het wel leuk dat hier een conversatie met slechts drie gevoerd wordt :)

Maar ik snap heel erg dat je het al niet meer houdt! Het kan zo obsederend werken he, daar had ik echt geen idee van voor ik eraan begon! Ben dus nu heel blij dat ronde 2 raak was, want ik weet niet hoe ik me de volgende keer zou zijn gaan gedragen :)

Maar goed, dan moet ik je eigenlijk een beetje met rust laten, want zo vestig ik je aandacht er natuurlijk nog meer op :-/ Dus: veel succes met wachten en dan horen we volgende week wel iets zeker?

groetjes

Terug
Bovenaan