A
Anoniem
Guest
Wel vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden dan... Maar ja, zo'n negatieve test werkt wel heel deprimerend natuurlijk! Ik kon me vrijdag niet meer inhouden en heb toch maar een test gedaan (ik word meestal op vrijdagavond ongesteld) die dus negatief was en die nacht ongesteld. Niet leuk natuurlijk, maar ja, eerste ronde was misschien te mooi om waar te zijn.
Maar komende maand pak ik het anders aan, ik ben er deze maand veel te veel mee bezig geweest en heb dus nu besloten me op andere zaken te focussen en me even af te sluiten voor alles wat met baby's of zwanger worden te maken heeft. Jullie zien me dus (hopelijk) pas terug als het gelukt is!
Judith, een heel fijne zwangerschap gewenst en nice, ik wens je nog veel succes met zwanger worden!
groetjes,
Indra
Maar komende maand pak ik het anders aan, ik ben er deze maand veel te veel mee bezig geweest en heb dus nu besloten me op andere zaken te focussen en me even af te sluiten voor alles wat met baby's of zwanger worden te maken heeft. Jullie zien me dus (hopelijk) pas terug als het gelukt is!
Judith, een heel fijne zwangerschap gewenst en nice, ik wens je nog veel succes met zwanger worden!
groetjes,
Indra