mrogen weer heen

he hier is alles goed gegaan, ze zijn gesprongen!! nu moet ik dinsdag bloedprikken!! hoe is het bij jouw gegaan??

kus kus

hoi meiden

na een lange dag zit ik dan nu eindelijk achter de pc,
eerst om 8,15 naar de gyn, daarna nog werken van 9 tot 21!
ben blij dat ik thuis ben.
bij de gyn ging het allemaal goed, het was iets gevoelig maar het ging wel,  mijn ei was nog niet gesprongen, hij was nu 24 mm.
ze dacht dat ie vandaag of morgen wel zou springen.
ik heb dus zoiets van, vanavond maar weer klussen, maar het geeft zo'n dubbel gevoel. want aan de andere kant denk ik, wat heeft het ook voor zin als er toch geen zaadcellen zijn?? ik durf het mijn man ook niet te vertellen want dan zit hij nog meer in een dip.
ik ben gewoon op het moment super vruchtbaar maar er gebeurt gewoon niks. vanmorgen op mijn werk er maar even om lopen huilen, maar moest ook gauw weer aan het werk, dus maar weer weggeslikt. dus met rode oogjes weer naar de klanten toe. bah bah bah.
nu is het maar weer afwachten tot woensdag, dan hebben we een gesprek met de gyn, erg spannend.......

coortje, je hebt echt een enorm ei zeg! logisch als je daar zoveel pijn om hebt gehad.
dus nu moet je dinsdag bloedprikken? ik moet volgende week vrijdag bloedprikken, kijken ze weer naar het hormoongehalte (progesteron).
laat je het weer horen?

hoi deez, op comando vrijen is inderdaad niet echt leuk, maar als ik er eenmaal ínzit' dan gaat het wel.

veel liefs, sandra

Hee Sandra,
Ik hoop toch dat je de moed erin houdt hoor en dat je gister weer geklust hebt.
Er hoeft er echt maar 1 te zijn die per ongeluk wel goed kan zwemmen en erdoorheen komt!!! De ferti arts zei ook dat we gewoon in die wondertjes moesten blijven geloven, want het kan echt!!!!! Vriendin van mij is het ook overkomen, dus ik geloof het ook echt!!!!
Veel sterkte meis!!!!!!

dag lieve deez,

we hebben inderdaad wel geklust gister, je weet het immers maar nooit.
ik kan niet wachten dat het woensdag is, hopelijk krijgen we dan meer duidelijkheid.
jij zit te wachten tot je met je eerste ivf beginnen kan?
ik hoop echt dat het de eerste keer meteen raak is voor je, ga echt voor je duimen

ik laat het woensdag weten wat we te horen hebben gekregen, duim je ook voor mij?

groetjes sandra

Lieve Moon,

Ik heb hier 4 jaar geschreven en wil je even een hart onder de riem steken. Wij mankeren allebei van alles en ook mijn man heeft geen superzaad.(soms echt heel slecht en soms iets beter)  Gek genoeg ben net voor de eerste iui een keer spontaan zwanger geraakt....(en dat met 1 dichte eileider) van een samenlevingstest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De timing is dan namelijk perfect. Gek genoeg is het slecht zaad van mijn man(hij had net maanden aan zware medicijnen gezeten door een hernia dus het was slechter dan slecht)  door mijn oorlogsslijm heengekomen en was ik gewoon tegen de verwachtingen van het ziekenhuis in zwanger. Het werd een miskraam maar dat stond er helemaal los van.
Wat ik dus wil zeggen is hou moed en geef niet op!!!! Uiteindelijk hebben de daaropvolgende iui's niks uitgehaald en ben ik nu zwanger van de 1e ivf waar ik slechts 1 foillikkel had. Weer iedereen verbaasd in het ziekenhuis dus. Wonderen bestaan als je er maar in gelooft! (en dit bedoel ik niet christelijk ofzo)

lfs ing

hoi inge

bedankt dat je mij een hart onder de riem wil steken.
het geeft inderdaad hoop aangezien het bij jou ook gelukt is (zelfs spontaan)
ik ben echt heel erg blij voor je dat je nu zwanger bent, en ik hoop en duim heel hard dat het allemaal goed mag gaan en dat jij over 9 maanden een heel lief, schattig babietje hebt. ik gun het je zo.
we zullen proberen hoop te houden en erin te blijven geloven, soms zal het moeilijker zijn dan andere keren.
ga je ons nou verlaten? of kom je af en toe nog effe langs?

liefs sandra

Hee Sandra!!!
Tuurlijk duim ik voor je!!!!!!!!!!!!!! Geen twijfel mogelijk en een extra kaarsje hoor!!!!!
Wat lief Inge, jij bent ook zo'n voorbeeld met een echt wondertje!!!!

dank je deez.

gister hebben we sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders. met mijn schoonzusje, die zwanger is.
ik had al verteld dat wij weinig begrip kregen van haar en dat er weinig interesse was naar ons toe.nou gister was het helemaal erg.
toen ze net binnen was zegt mijn man tegen haar dat ze nu wel erg dik aan het worden is en hij maakt een opmerking van 'dikkerdje' en weet je wat haar reactie was?
IK WEL, MEJONG (das drents voor jongen).
nou jullie kunnen wel raden wat er op dat moment door mij heen schoot!!!
we hebben ons op dat moment maar weer stil gehouden voor de lieve vrede maar toen wij thuis waren zei mijn man hetzelfde.  
het heeft ons allebei erg pijn gedaan.
wat bedoelt ze dan toch met zo'n opmerking??
de hele nacht ging het door me heen, ik wel, ik wel, ik wel.....
ik denk dat ik haar de komende tijd maar niet op ga zoeken, ik heb er echt geen zin in.

veel liefs sandra

Terug
Bovenaan