hoi meiden
na een lange dag zit ik dan nu eindelijk achter de pc,
eerst om 8,15 naar de gyn, daarna nog werken van 9 tot 21!
ben blij dat ik thuis ben.
bij de gyn ging het allemaal goed, het was iets gevoelig maar het ging wel, mijn ei was nog niet gesprongen, hij was nu 24 mm.
ze dacht dat ie vandaag of morgen wel zou springen.
ik heb dus zoiets van, vanavond maar weer klussen, maar het geeft zo'n dubbel gevoel. want aan de andere kant denk ik, wat heeft het ook voor zin als er toch geen zaadcellen zijn?? ik durf het mijn man ook niet te vertellen want dan zit hij nog meer in een dip.
ik ben gewoon op het moment super vruchtbaar maar er gebeurt gewoon niks. vanmorgen op mijn werk er maar even om lopen huilen, maar moest ook gauw weer aan het werk, dus maar weer weggeslikt. dus met rode oogjes weer naar de klanten toe. bah bah bah.
nu is het maar weer afwachten tot woensdag, dan hebben we een gesprek met de gyn, erg spannend.......
coortje, je hebt echt een enorm ei zeg! logisch als je daar zoveel pijn om hebt gehad.
dus nu moet je dinsdag bloedprikken? ik moet volgende week vrijdag bloedprikken, kijken ze weer naar het hormoongehalte (progesteron).
laat je het weer horen?
hoi deez, op comando vrijen is inderdaad niet echt leuk, maar als ik er eenmaal Ãnzit' dan gaat het wel.
veel liefs, sandra