Must haves voor nieuwe moeder

<p>Binnenkort wordt ik moeder. Er is heel veel te vinden over wat je voor je baby in huis moet halen en de zorg gerelateerde producten (als maandverband, tepelklovenzalf etc.) voor de aanstaande moeder. Voor je baby heb je natuurlijk de lekkerste bad producten en huidverzorging maar ik kan mij voorstellen dat het als nieuwe moeder ook fijn is om jezelf even lekker te verwennen.</p><p>Hebben jullie tips voor producten die je als nieuwe moeder door de kraamtijd of eerste maanden heen helpen? </p><p>Alvast ontzettend bedankt.</p><p> </p>
 
Slaap!!! Maar dat is niet in een winkel te koop ? 
Wat je ook nodig hebt/wilt, je hebt het doorgaans binnen 24 uur in huis... 
 
Een moment voor jezelf ? dus boek ook straks een lekkere gezichtsbehandeling, uitgebreide kappers afspraak oid. Geef je kleine hummel even uit handen en neem even 1.5u voor jezelf. 
Oké, de eerste keer dacht ik ook... Wat doe ik hier!?!? Maar even niet 'in dienst staan van' is heerlijk en moet je jezelf echt aanleren. 
 
Ik kreeg n behoorlijk droge huid en was dan ook heel blij met mijn heerlijk ruikende pot crème, die ik in dikke lagen opsmeerde. Daarnaast makkelijk zittende kleding, maar waarin je je toch ‘aangekleed’ voelt. Dan bedoel ik geen oude joggingbroek en t-shirts. Dat vond ik wel erg fijn om in huis te hebben.
 
Misschien is het leuk een keer te kijken op de site: www. volverwachting.nl.
We hebben een winkel plus een webshop. Mooie merken en ook een groot aanbod in super leuke outlet.. :) Liefs, Leontien
 
Leuke vraag haha. Ik had/heb geen pyjama, maar heb tijdens mijn zwangerschap een fijn en leuk setje gescoord wat ik overdag aan kon. Zo zag ik er leuk uit en had ik iets lekkers/luchtigs aan.
Een fijne drinkfles met "tuit". Zodat je tijdens het voeden niet hoeft te hannesen maar gewoon kunt drinken. Een fijne trommel waar je bijvoorbeeld koekjes of iets anders wat je lekker vind in kunt bewaren. Ik zat in de eerste weken midden in de nacht random biscuitjes te eten ivm bizarre honger haha. Lekker maskertje en dwing je zelf op bed te blijven en te rusten waar kan! Dus niet hele lekkere verwenproducten, maar wel fijne dingen die je leven makkelijker en leuker maken haha!
 
Tijdens de kraamtijd mag je jezelf niet verwennen met een warm bad, vanwege het risico op kraamvrouwen koorts.

Verder is de grootste verwennerij gelegenheid om te slapen.

En iemand die gezond en lekker voor je kookt. Bij gebrek daaraan kan je vooraf voor jezelf lekkere maaltijden bereiden en invriezen.
(Houdt er wel rekening mee, dat sommige voeding die bekend staat om gasvorming, ook via de borstvoeding in de darmpjes van de baby terechtkomt. Waarvan sommige baby's krampjes krijgen.)
 
Terug
Bovenaan