Must haves voor nieuwe moeder

Leuke vraag! En best goed om even bij stil te staan! Ik vond een setje ‘fatsoenlijke’ jogging kleding erg fijn, zodat ik er toch verzorgd uit zag die eerste weken. Ook een paar minuten tijd om even een beetje make-up of haren te doen, was voor mij waardevol. Zo voelde ik me echt prettiger. Een fijne handcreme en body oil, zonder al te sterke geur.

Wat betreft het minder charmante deel; zorg voor voldoende katoenen onderbroeken/boxers en ik vond katoenen maandverband (na de kraamverbanden tijd) prettiger dan die plakdingen haha
 
Ik vond het heel fijn om een stapeltje tijdschriften te hebben. Voor de korte momentjes van rust in de kraamweek, als slapen even niet lukte, of gewoon met baby in één arm en tijdschrift in de andere.
 
Helemaal mee eens! Comfort is zeker essentieel tijdens die eerste weken. Ik merkte ook dat zachte, ademende stoffen zoals katoen echt een verschil maakten voor mijn comfort. En ja, het nemen van die paar minuten voor jezelf, of het nu gaat om je huid te hydrateren of gewoon even je haar op te steken, kan echt een boost geven aan je zelfvertrouwen. En over het maandverband, ik geef de voorkeur aan katoenen versies ook! Ze voelen veel natuurlijker en comfortabeler. Het is zo belangrijk om producten te vinden die je goed laten voelen tijdens zo'n overgangsperiode.

Het dragen van amberkleurige kleding zoals paillettenjurkjes voor de zachte kant is bijvoorbeeld perfect! Bijvoorbeeld https://glitter-kleding.com/collections/glitter-jurk of je kunt losse, comfortabele outfits dragen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan