Musthaves tijdens zwangerschap

<p>Afgelopen week heb ik positief getest! Superblij & dankbaar. Nu enthousiast op zoek naar leuke musthaves tijdens de zwangerschap. Kopen is misschien nog wat vroeg, maar dromen mag toch? </p><p>Wat is jouw tip? Qua spullen, apps, dingen om bij te houden of op te letten etc? </p>

Maak foto’s van je buik elke maand! Heb ik niet gedaan vind ik achteraf erg jammer. ORS is handig om in huis te hebben, ik dronk dat wanneer ik misselijk was en dat hielp wel goed. Anders cola hielp ook goed tegen misselijk. Verder keek ik elke week op internet wat mijn baby ontwikkelde in die week (volgensmij 24baby) en als laatste ga heeeeeel veel slapen want als je baby er is slaap je nooit meer :p

Voedingskussen!! Zoiezo fijn om mee te slapen..dikke buik of niet haha.Ik heb altijd een menstruatie app (mijn kalender) gehad sinds ik de pil niet meer slik.. die houd nu ook bij hoe ver ik ben met de zwangerschap.Je hebt ook de oei ik groei app. Die houd je op de hoogte van alle ontwikkelingen tijdens de zwangerschap.Voor de rest had ik niet zo veel..was eerst afwachten wat het werd..daarna ging ik los..haha. 

Gefeliciteerd! Ik ben in augustus dit jaar bevallen en heb tijdens die vreselijke hitte zomerjurken van de H&M gedragen. Het is niet echt mooi, maar wel een life saver als het zo heet is!verder idd het voedingskussen, heel fijn!Belangrijkste tip: als het werken niet meer gaat, dan gaat het niet meer! Vraag of eis goede werkomstandigheden. Jij en jouw baby zijn veel belangrijker dan of op werk alles wel af komt. Tot slot: luister niet naar mensen die zeggen dat je MOET genieten. Zwanger zijn is meestal gewoon heel erg zwaar en vraagt veel van je. Je mag je gerust af en toe flink rot voelen, dat doet iedereen die zwanger is ;)Succes!

Hahaha echt erg he! Ik ben nu 7 weken en het liefste zou ik alles al gaan kopen haha. Maar dat doe ik nog maar niet je weet nooit.. Mijn pinterest en telefoon staan wel al vol met allemaal ideeën. Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!  Maak inderdaad veel foto’s en een dagboek bijhouden is ook erg leuk! Floradix ijzer helpt goed tegen vermoeidheid.  

Terug
Bovenaan