De shirts en hemden van de Hema (beide zitten ze in een plastic verpakking) zijn echt een aanrader. De hemden heb je in extra lang zodat je ze onder je normale shirts kan doen, ideaal. Ik heb de app "Zwangerschap +", zelf vind ik dit de fijnste app. Je hebt dagelijks een kort informatief verhaaltje en dan 1 keer per week een groter verhaal over de ontwikkeling van de baby in die week. Heb er echt van genoten en keek echt uit naar de nieuwe week. Zo heb ik onze baby "zien" groeien van een maanzaadje tot een suikermeloen (ik ben nu 34 weken). Halverwege de zwangerschap heb ik de betaalde versie (€3,-) genomen omdat er dan een schopjesteller bij zit, maar tot die tijd heb ik mij prima kunnen redden met de gratis versie. Voor de voeding over wat je wel en niet mag eten heb ik een app genaamd "zwangerschap voedingswijzer " van babybites. Kan je per ingrediënt kijken of je het wel/niet/met mate mag. Heel handig voor als je uiteten gaat of in de supermarkt begint te twijfelen. Voedingskussen zou ik persoonlijk even mee wachten tot je het echt nodig hebt, ik ben nu 34 weken en kan nog prima zonder eigenlijk maar had er al vroeg 1 gekocht en dat bleek niet helemaal te zijn wat ik zocht. Ik heb meer behoefte aan een verhoging tussen mijn benen als ik op mijn zij lig, dus een klein dik kussen, terwijl het kussen wat ik heb gekocht (groot en fluffy) meer is ter ondersteuning van de rug en buik. Beetje zonde van de 40 euro geweest. Oja en rennies! Dat worden je beste vrienden vanaf rond de 28 weken ?