Musthaves tijdens zwangerschap

Ik heb alcoholvrije champagne gehaald, gewoon bij de appie! En geloof het of niet, hij is best lekker! Fijne jaarwisseling iedereen! 

[quote quote=10149174]De brie en filet zijn ingeslagen! Vanavond bezoek en dan valt het echt op als ik niet drink. De wijntjes krijg ik wel voor elkaar met dubbelfris en ben niet zo lekker. Maar de champagne om 12 uur….. Hoe dan?![/quote]Mijn vriend kwam me af en toe een kus of geven en wisselde dan onopvallend onze glazen om. Ik nam af en toe een nep slok, waarbij ik mijn lippen stijf op elkaar hield. Ging prima!

Een elektrische kruik van zensy! Misschien lijkt het nu nog niet nodig maar is zo fijn als je het koud heb of enorm last heb van ne rug. (Ik ben inmiddels 15 weken zwanger en enorm veel last van mijn onder rug/ bekken.

Dat was mijn plan ook, maar mijn broertje heeft al een dure fles Moët gehaald... Ik probeer gewoon geen slok te nemen en anders een neppe slok met mn mond dicht? ? smoesjes gaan niet werken... Proberen bij een plant in de buurt te staan ?

Jaa dat is lastig. Ik heb (tijdens een bruiloft met 6 weken) gewoon mee geproost maar niks gedronken. Kusje aan mijn man gegeven en dan wisselde we van glas. Resultaat; ik dronk niks en hij het dubbele. Hilarisch. Ik dacht echt; dat gaat opvallen.. maar dat viel mee. Niemand had het door (inmiddels 19 weken)Ook heb ik alcoholvrije wijn gekocht, en die voor het feest overgegoten in een echte fles wijn (na deze goed omgespoeld te hebben). Mocht je het thuis vieren, Kun je dat doen. Of je neemt die fles mee naar het bezoek en geeft aan dat je al een wijntje op hebt bij het eten en dat je die graag opdrinkt? Succes en veel plezier! 

Haha ja ik zit te denken om mijn schoonzusje (de enige die ook wijn drinkt) ook alcoholvrije wijn te geven ?? 

Hahaha, je proeft het wel. Drinkt zij niet net een andere wijn? Of dat jij een keer zoet/droog pakt in plaats van wat zij drinkt? 

Terug
Bovenaan