Mylene / Sigri

A

Anoniem

Guest
Hai Mylene,
Ben je al wat 'wijzer' geworden vandaag. Rode duvels of toch niet????? Getest????
Ben erg benieuwd.
Doei, Sigri

Hey Mylene,
Hopelijk lees ik morgen meer over de ontwikkelingen bij jullie... ben reuze benieuwd.
Zelf keimoe nu, dus ik ga via een badje mijn bedje in, heerlijk............
Welterusten alvast,
Sigri

Hoi Sigri,

NOG NIETS IN ZICHT!!! Ik durf er nog steeds niet op et hopen maar wie weet morgen toch als verjaardagskado het mooiste wat mijn vriend me kan geven?

Moet er ook snel in, moet om half 6 testen, manlief moet om 6 uur weg!!!

Je hoort zeker van mij morgen,

Liefs Mylène en welterusten x

Goedemorgen Sigrid,

Nou weer negatief hoor, maar dat betekende nu wel dat ik mijn bed weer in kon, hihi!!! Maar ook nog steeds niet ongi, dus wachten we maar even af nog. gaan zaterdag weer testen. Welke test kan ik het beste halen? Nu van die huismerken gebruikt.

Maar aangezien ik me verder helemaal niet (meer) zwanger voel, durf ik nergens meer op te hopen. Natuurlijk fantaseer ik me rot over hoe het zou zijn om wel een tweede streepje te zien..

Voel me ook helemaal niet jairg, mijn vriend zou meebetalen aan een weekend weg voor mijn verjaardag maar ik kreeg naast een kus en schor liedje niets!! Geen kaartje, bloemetje helemaal niets. Terwijl hij wel een bosje bloemen had gehaald toe we zaterdag gingen testen... Mannen, zucht!!!

Liefs Mylène

Haha hier is de tweede Mylene.

Ik dacht even dat dit over mij ging. Ik ben ook flink overtijd!! En heel toevallig ook net jarig geweest.

Wanneer was jij jarig Mylene??

Echt toevallig. Een naam die niet zo heel vaak voorkomt en dan allebei bezig met zwanger worden, allebei overtijd en allebei net jarig!! Ben jij ook bij toeval 26 geworden?? Dat zou echt bizar zijn!!!

Groetjes Mylene

Oh en nu even serieus...

Mylene, jeetje wat vervelend dat je vriend niks aan je verjaardag heeft gedaan. En dan ook nog eens negatief testen. Dat is echt ontzettend balen zeg. Ik hoop voor je dat je binnenkort wat meer duidelijkheid zal hebben.

Oh ik zal even laten weten wat ik voor m'n verjaardag kreeg... De rode duivels. Ook leuk he!

Veel sterkte!!

Liefs Mylene

Oh en nu even serieus...

Mylene, jeetje wat vervelend dat je vriend niks aan je verjaardag heeft gedaan. En dan ook nog eens negatief testen. Dat is echt ontzettend balen zeg. Ik hoop voor je dat je binnenkort wat meer duidelijkheid zal hebben.

Oh ik zal even laten weten wat ik voor m'n verjaardag kreeg... De rode duivels. Ook leuk he!

Veel sterkte!!

Liefs Mylene

Terug
Bovenaan