Mylene / Sigri

Hoi Sigrid en andere jongere Mylène,

Wat leuk, ik dacht toen ik mijn naam zag staan dat Sigrid nog niet had gereageerd, maar dat was jij, Mylène 26. Ik ben vandaag 37 geworden (zie een ander bericht aan jou). Ben nu vanaf begin oktober bezig en nu net overtijd maar altijd heel constante cyclus eghad dus geen idee welke kan t het op zal gaan.

Vervelend dat je zo'n rottig kadootje kreeg op je verjaardag. Dat is me dan nog wel bespaard gebleven..

Had zo gehoopd dat ik vanmorgen mijn ouders zou kunnen verrassen met een leuk nieuwtje, maar nu ik nog niets weet heb ik ze maar gebeld en het verteld dat er nog een kansje is dat ik misschien zwanger ben.

Mylène, als je net jarig ben geweest ben je ook een ram, wat leuk!! Jij bent ook met je eerste kindje bezig?

Succes met afwachten en laten we dan maar hopen dat we met Sigrid meekunnen naar de decembermama's!!

Liefs avn de oude Mylène (babypoppenmaakster). x

Hai Mylene (babypoppenmaakster), gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Jammer dat je nog niet het leukste cadeautje (2 lijnen!) hebt kunnen krijgen op je verjaardag. Maar het is natuurlijk wel hoopvol dat je geen (echte) rode duiveltjes hebt gezien...... op naar zaterdag (kan je zolang wachten?)! Geen idee welke testen je het beste kunt gebruiken hoor, ik ben zelf altijd blij met clearview (gevoelig), met een doorzichtig venster (kan je lekker in het licht houden bij een vage extra streep), maar clearblue digitaal geeft natuurlijk nog meer duidelijkheid en dan hoef je niet te turen naar extra streepjes (bij www.premom.nl zijn ze goedkoper dan elders, vind ik; geldt ook voor clearview..... hihi, heb geen aandelen bij ze, hoor). enne tja, mannen........ en attent zijn, ahum........................ ze komen soms wel echt van een andere planeet, hoor

Ha Andere Mylene, jij dus ook hopelijk snel zwanger........! Ook nog gefeliciteerd.......! Ben je over tijd? Of zijn net die rd gearriveerd? Je eerste kindje? Leuk, praat rustig mee met ons, wel toevallig ook dat je naam hier voorkomt........

Nou, zou het reuze gezellig vinden als jullie meegaan naar het december forum, hoor!

Liefs, Sigrid.

Hoi Sigrid en Mylène,

Bedankt voor je felicitaties, mijn vriend is nu nog niet thuis, wie weet wacht me nog een verrassing, maar ach, het blijft een vent...

Heb wel gezegd dat als ik zwanger ben ik graag van hem het boek 'Het grote wonder" wil hebben met die mooie foto's van Lennard Nilsson (ofzo) erin, zoooo gaaf die foto's... Vooral die grote foto waarop je een moppie ziet duimen... Wie weet had hij dat wel klaarliggen vanmorgen en gaf hij het niet omdat ik niet zwanger ben..

Vanmiddag verloor ik wel weer wat 'roze' maar nog steeds geen helder bloed zoals je bij normale ongi hebt. En steeds maar een beetje... Mijn beste vriendin (23 weken zwanger) heeft me vanmiddag lekker verwend. Ik heb een lieve sleutelhanger gekregen, een plantje voor ons nieuwe huis, een bos bloemen en nog een etentje voor binnenkort samen met haar en mijn mannetje...

Was erg blij met je emailtje, over hoe het bij jou was gegaan. Voor vandaag zei ik steeds tegen mezelf ach, maakt niet uit als ik ongi wordt, als ik maar weer weet waar ik aan toe ben, maar nu ga ik toch wat meer hopen op een goede afloop omdat ik dit zo raar vind... Nog even geduld hebben inderdaad..

Morgen weer dagje werken, donderdag dagje vrij en vrijdag weer werken, op mijn werk heb ik wel afleiding genoeg, nu nog mijn vrije dagen doorkomen. Ga donderdag ook maar de hort op (of veel kleien natuurlijk)..

Ik hou je (jullie ) op de hoogte..

Liefs Mylène (babypoppenmaakster) x

Hé Sigrid,

Voel me ondanks mijn verjaardag niet echt happy. Toch heel erg sterk het vermoeden dat morgen de RD's voor de deur staan, begin steeds meer te verliezen en het voelt helemaal als gewone ongi... Ik merk wel dat ik het het liefst tegen zou willen houden, dan had ik toch nog dat kleine beetje hoop, nu is die hoop zogoed als nul...

Maar eerst maar eens slapen en morgen laat ik weten hoe of wat,
Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

ff heel snel (kids komen uit school): hoe is het met je Mylene???? Zijn ze vandaag gearriveerd???????
Sigrid

Hé Sigrid,

Helaas zijn ze inderdaad in grote getale aangekomen, de RD's. Ben sinds gisteravond al zeker geworden van het feit dat het eraan zat te komen en was dan ook niet verbaasd dat het vanmorgen gewoon doorgezet had...

Je voelt je altijd wat rot als je ongi bent, maar nu voel ik me rotter dan rot. Zit neit lekker in mijn vel, kan janken om alles en niets en ieder moment... Natuurlijk praat ik tegen mezelf en probeer ik me sterker te maken door te zeggen: ach, dan toch nog maar even wat llijnen. Of dan toch eerst maar veel poppen gaan maken om geld voor de badkamer te gaan sparen, etc.

Het feit dat ik duidelijkheid is wel fijn natuurlijk, maar toch baal ik enorm dat ik niet zwanger ben. Ook al voelt het sterk alsof ik er net klaar voor bent, of het pas zal lukken als ik er niet zo mee bezig ben.. Ach ik weet het ook allemaal even neit meer, weet alleen zeker dat ik niet zwanger ben en dat ik dan maar voor een voorjaarskindje moet gaan!!

Dus hopelijk even twee maanden een normale cyclus voordat we er vanaf eind mei denk ik zo volop weer tegenaan gaan. Mijn vriend is al blij met het vooruitzicht dat we dan echt veel om de dag moeten gaan vrijen!!!

Hé, lekker dit lucht al zo op... Ik voel me meteen een stukje beter.

Natuurlijk gaan we er wel weer voor en zal ik de volgende keer dat mijn lijf signalen afgeeft niet meteen teveel gaan hopen, dat scheelt voor dan in ieder geval, hoop ik...

En ik voel toch wel een bepaalde geruststelling van 'ach, mijn tijd komt nog wel'...

Ga nu maar weer eens verder met leven, heeft een weekje stil gestaan..

Hou me wel op de hoogte hoor van alles, ik geniet echt met je mee, en kan het best hebben!! Zeler als je een beste vriendin hebt die 23 weken zwanger is...

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

oh mylene, wat vreselijk k*t voor je zeg!!
kan me zo goed voor stellen hoe je je nu moet voelen!!!
ik had t je zo gegund, ik weet het je hebt nu niks aan deze woorden, maar leef nu echt met je mee, waarschijnlijk omdat we in die zelfde onzekerheid zaten!(ik zit inmiddels op 18 dagen overtijd, dus dit kan bij mij straks ook zo uit gaan pakken), ik wens je heel veel sterkte meid, onthoud er komt weer een nieuwe kans aan.. neem een lekkere neut voor t slapen gaan, dat wil wel eens helpen... denk aan je en sterkte xxx irem

Bah!!! Stomme rode duivels...... heel erg balen, Mylene..... zal heel hard duimen dat de volgende ronde(s) anders verlopen............!
Hoe is het nu na een dag?
Tot later, groetjes, Sigrid

Terug
Bovenaan