N.O.D. rond 6 april

Oh Nelly wat balen! Misschien toch te vroeg getest?
Oh spannend weer deze dagen! xxE nog niet getest?☺️
Ik werd vannacht wakker van menstruatie krampen dus durfde vanmorgen bijna niet naar het toilet te gaan. ? Gelukkig nog geen rosé verlies, ik vind deze dagen zo spannend..
@Kim welkom! Dacht je een streepje te zien op je test?
@lil Monkey voor jou ook spannend! Wanneer wil je nog een x gaan testen?
Heel veel succes iedereen!???
 
Wat balen Nelly... tis toch altijd even een naar moment zo'n negatieve test.. 
Jaa Katieee dat is dan altijd vervelend he. Niet naar de wc durven omdat je bang bent voor de teleurstelling. 
Hier nog steeds stabiel aan klachten.. ik moet dit weekend nog even wachten. Als het niet komt mag ik maandag testen...
 
Lill'monkey, ik heb de test gezien! Dat is al best een duidelijk streepje. Als je de rare tekens voor http weghaalt en de url toevoegt dmv het icoontje 'hyperlink toevoegen', dan zou het moeten lukken!
xxE mijn NOD is zaterdag of zondag, maar ik probeer maandag pas te testen. Spannend voor jou vandaag! Al kan je cyclus ook langer zijn als je pas net gestopt bent met anticonceptie, maar daar gaan we even niet vanuit ?
NellyK, balen dat je test negatief was, maar ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven zolang je niet ongesteld bent.
Kim, welkom! Heb je een foto van de test? De test zou elke dag wat donkerder moeten worden, dus als dat zo is, ben je gewoon zwanger?
Weet je wat raar is? Ik ben vannacht 2 keer wakker geworden omdat ik zo nodig moest plassen. Dat heb ik anders nooit! Gisteren moest ik overdag ook al vaker dan normaal. Dat schijnt ook een symptoom te kunnen zijn. Zou het dan toch?? Oh wachten duurt zo lang!
 
Hoi kimmx!
ik heb je foto bekeken en is dit een predictor test? Die testen vaak vals positief? komt een heel wazig streepje te staan zoals bij jou. Internet staat er bomvol mee.. ik heb het zelf ook 2 keer gehad, geen 1 andere test die positief was alleen z’n streepje bij deze test.. 
ik hoop voor je dat het wel raak is maar hou in je achterhoofd dat deze testen niet echt betrouwbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan