N.O.D. rond 6 april

Echt zo raar.. waar ik vorige week nog super veel symptomen had heb ik nu nergens meer last van.
Hoe is dat nu bij jullie?
 
Xx
 
Hoi meiden!Oh wat balen van de negatieve test Mommy of my Novella! :(Ik heb zelf pijnlijke borsten en gerommel en steekjes in mijn onderbuik maar wat denies ook zegt dit heb ik eigenlijk ook wel iedere maand helaas.. Dus ik ben er stiekem ook een beetje bang voor! Gelukkig nog geen rose afscheiding te bekennen, dus we houden hoop! :)Mocht ik zaterdag nog geen rose afscheiding hebben dan ga ik dan testen denk ik. Ik verwacht a.s. zaterdag of zondag mijn NOD.@xxE ik merk dat het bij mij heel verschillend is. Aan het einde van de dag doen mijn borsten meer pijn dan smorgens. Ik voelde vandaag ook best een paar scherpe steekjes in mijn onderbuik en soms voel ik ook weer niks..Oh zo spannend die laatste paar daagjes.. 
 
Ja ik voel ook af en toe een paar scherpe steekjes maar niet noemenswaardig. Daarnaast zijn mn borsten nog een beetje gevoelig maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vind het zo raar.
Normaal worden mijn borsten voor de menstruatie aanzienlijk groter en zijn dan erg pijnlijk.
Voor de spiraal werd ik op dag 26 of 27 ongesteld en zit vandaag op dag 26.. spannenddd.. heb met mezelf afgesproken zaterdagochtend pas te testen als ik nog niet ongesteld ben.
 
Lill'monkey, een vaag streepje is ook positief, dus voorzichtig gefeliciteerd! 3 dagen voor NOD is nog wel heel vroeg, maar als het streepje elke dag donkerder wordt, ben je toch echt zwanger ?. Je kunt ook via tinypic een afbeelding uploaden en de link hier plaatsen. Dan kunnen we even meekijken ?
xxE, ik heb juist het idee dat ik elke dag meer symptomen krijg. Vandaag echt last gehad van menstruatiekrampen en steken in mijn liezen, maar ook koude rillingen en hoofdpijn. Iedereen ervaart weer andere symptomen en sommige voelen voor NOD zelfs helemaal niks, dus het hoeft niets te betekenen dat je nu geen kwaaltjes meer hebt.
Katiee, ik heb ook vooral s'avonds pijnlijke borsten. Overdag valt het wel mee. Dit heb ik anders nooit voordat ik ongesteld word, dus ik krijg steeds meer hoop ☺
 
Terug
Bovenaan