N.O.D. rond 6 april

Wow Lill'monkey, dat is echt een knaltest! Zijn het er geen 2? ?
Maria Helena, gefeliciteerd! Je gevoel klopte dus ?
Ik ben ook sterk aan het twijfelen om eerder te testen. Vanmorgen een soort warmte aanval gehad en licht misselijk. Aan de ene kant ben ik zo bang voor een teleurstelling, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Ik weet het nog niet...
 
Ah katiee wat vervelend voor je! Altijd balen als je dan weer een ronde door moet.. weet vooral dat je niet de enige bent. Mja daar hoor je vaak toch iets minder van! Maar het lijkt soms wel een eeuwigheid te duren.... 
Ik voel ook niet echt wat maar ik weet maandag pas of ik wel/niet doormoet. Maar ben bang van wel...
Wow gefeliciteerd dames wat fijn.
 
@denies lief je berichtje! Heb je ook gelijk in.. heb net wel even wat traantjes gelaten maar het lucht nu ook wel weer op. Ik denk dat ik het aankomende maand maar ‘even loslaat’ zoals iedereen zegt het beste is. Even niet meer op forums zoeken en speuren, back to the basics. ? En de verhalen over dat het langer duurt hoor je inderdaad niet vaak. Zelf persoonlijk mocht het ooit raak zijn zal ik ook niet van de daken schreeuwen dat het best wel wat zweet, tranen en maanden heeft gekost.?
Hoop dat het bij jou raak is deze maand!?
 
 
@Katiee wat balen zeg! Jullie tijd komt zeker nog?
Nog steeds geen kwaaltjes hier, op wat steekjes links en rechts na. We wachten gewoon verder af tot morgenvroeg ?
 
@katiee wat balen! Ik ben echt voorzichtig nog hoor ondanks de lichte streep. Het is voor ons ronde 18. Anderhalf jaar bezig nu, eigenlijk al langer. Daarom geloof ik zelf nog niet dat er een streepje staat. Ik blijf ernaar kijken van verbazing. NOD is pas zondag, dus ik ben nog steeds bang dat het mis kan gaan
 
Terug
Bovenaan