N.O.D. rond 6 april

Thnx meiden voor de lieve berichtjes doet me goed! ☺️
EPF balen! Hopelijk volgende ronde meer geluk!
@marina Helena dat kan ik me heel goed voorstellen! Lijkt mij ook heel spannend! Vooral omdat je ook zo lang hebt moeten wachten..
@lil Monkey jaa ik had toevallig deze ronde voor het eerste ovulatietesten gebruikt maar ik ben het eigenlijk best wel regelmatig dus kan het zelf ook wel goed inschatten. Heb nog testen over van  afgelopen maand ga deze denk ik wel weer gebruiken voor aankomende maand. Voelde wel fijn een stukje meer zekerheid ofzo. ☺️
Vrienden van ons hebben samen al 2 kindjes en willen graag een 3de kindje. Hier zijn ze nu al ong 1,5 jaar voor bezig... Soms duurt het gewoon wat langer zonder dat er gelijk een reden voor is.. ik probeer me daar aan vast te houden. Anders kan ik soms ook spookgedachtes in mijn hoofd krijgen dat het bijvoorbeeld nooit gaat lukken..?
 
Ja soms duurt het gewoon langer. Ik ben er tegenwoordig wel open over dat het soms langer duurt. Sommige mensen nemen het voor lief en dan kan ik soms wel even chagerijnig worden.
Mja die mensen hebben altijd het geluk gehad snel zwanger te zijn. Dus die kunnen zich niet voorstellen hoe het voelt...
Ook jij zult uiteindelijk met een mooi kindje in je wandelwagen lopen. Dat weet ik zeker!
 
Wat jammer Katiee. Natuurlijk ben je niet de enige. In mijn vriendinnengroep zijn er meerdere die er ruim een jaar over gedaan hebben. Dat je die verhalen minder hoort,  wil idd niet zeggen dat ze er niet zijn. Hopelijk is het snel raak... voor nu even sterkte met de teleurstelling ?
Hier ook nog steeds niets xxE. Wordt toch wel erg nieuwsgierig. Maar voel ook nog steeds niet echt iets wat op een zwangerschap duidt. 
 
@superjuffie ik heb wel steeds een zeurend gevoel links en rechts onder en mn borsten zijn nog steeds een beetje gevoelig maar verder ook niks wat duidt op een zwangerschap of menstruatie. 
 
Inmiddels 3 testen gedaan van verschillende merken, 1 niet eens een vroege test maar normale en alle 3 hartstikke positief! Zondag pas nod maar ben inmiddels wel overtuigd:)
 
Terug
Bovenaan