Na 2 jaar eindelijk raak?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zie dergelijke topics meer voorbij komen maar de onzekerheid is killing! Ik durf nog niet blij te zijn. </p><p>Laatste keer dat ik ook maar iets dat op een streep lijkt gehad heb op een test was januari 2018, en pas na een half uur een dunne streep i.p.v. binnen de afleestijd. Helaas werd ik toen een week na NOD alsnog ongesteld. </p><p>Ik word altijd do of vrij ongesteld. Laatste keer zomaar op woensdag en nu heb ik ook vanaf donderdag gerommel in m’n buik maar er komt maar niets. Dus vanmorgen maar een test van Action gedaan (om 8.00 uur terwijl ik om 5.00 uur ook al naar de WC ben geweest dus niet de ochtendurine wat optimaal is). En binnen no time was daar een dunne streep op te zien. M’n vriend wil nog niet te blij reageren gelet op de vorige keer (en de streep is niet heel overtuigend). Nou kan ik natuurlijk niet wachten dus net een Kruidvat test gedaan en ook weer binnen de afleestijd een dunne streep. Ga elke dag testen tot ik ongesteld word of het een knal test wordt want ik vind het nog te onzeker. Ook al lees ik hier op andere topics een streep is een streep maar ik kan het nog niet geloven na 2 jaar!</p><p>Ik hoop het zo!!</p><p>Groetjes Kim</p><p>ps: ik wil een foto toevoegen maar dan moet ik een link hebben?</p>

Die test en zijn hartstikke positief hoor! Ik feliciteer jullie gewoon!! Snap de onzekerheid hoor. Maar daar was de test in 2018 dus pas na een half uur "positief" en dus niet eens geldig. Dit zijn nu echt gewoon positieve testen. Jij bent zwanger! 

Ik snap dat je na 2 jaar het moeilijk kunt geloven. Maar aan de testen te zien ben je echt zwanger. Gefeliciteerd! Er is altijd een kans dat het op een later stadium niet goed gaat, maar nu mag je blij zijn. Ik hoop dat jullie er snel echt kunnen geloven en ervam kunnen gaan genieten!

Je bent hartstikke zwanger meid!! Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een gezond kindje mag krijgen. Veel geluk toegewenst! 

Terug
Bovenaan