Na 2 jaar eindelijk raak?

Bedankt voor de lieve reacties. Soms toch fijn om ergens iets van bevestiging te krijgen. Al blijf ik evengoed doorgaan tot ik echt een duidelijke test heb ;-)
Bij alles dat ik nu voel ben ik bang dat ik alsnog ongesteld word. Vreselijk!
Wil zo graag dat er morgen zo’n duidelijk resultaat komt dat er geen twijfel meer mogelijk is

Wauw gefeliciteerd je hoeft niet onzeker te zijn of je nu zwanger bent. Want deze testen laten echt zien dat je nu zwanger bent. Nu duimen dat alles goed blijft gaan maar probeer er nu van te genieten?

Herkenbaar! Maar, je bent echt zwanger hoor. Ik had ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden na een positieve test. Zelfs bloedverlies gehad. Kan allemaal hoor! Inmiddels is onze dochter geboren :)
Als je het echt heel spannend vindt kun je bij de verloskundige vragen om een vroege echo (bij 7 weken). Dit hebben wij ook gedaan, dan kun je iig het hartje zien kloppen, dat stelt gerust! 
Geniet ervan!

Hoi hoi allemaal,
Ik wilde een foto toevoegen, maar ik weet (nog) niet hoe dit moet, daarnaast ben ik nieuw op een forum. 
Wij zijn ongeveer 1 1/2 jaar bezig, en sinds mei lopen wij in het ziekenhuis. Daar waren alle testen goed en dus naar huis gestuurd om nog even alles aan te  kijken.
Nu voelde ik me de hele week al niet lekker en vanmiddag ( dus geen ochend urine) een test gedaan van Sensitest die gelijk 2 strepen gaf :).
De onzekerheid waar jij het over hebt Kim, begrijp ik helemaal. 
Wij durven nog niet blij te zijn, vrij vroeg met testen, maar vanwege onregelmatige cyclus weet ik niet precies wanneer ik ongesteld moet worden, en bang dit in de loop van de week als nog te worden.
Veel liefs

Wauw, ik hoop zo voor je dat het goed blijft! Maar ik durf het wel aan om het al vrij duidelijke positieve testen te noemen hoor! Je kunt de tweede streep al echt duidelijk zien, zo mega licht zijn ze niet. Ik hoop voor je dat ze nóg duidelijker worden, maar let erop dat het ook kan dat ze aan de lichtere kant blijven. Daar hoef je je niet direct zorgen om te maken, want dat betekent gewoon dat jouw urine of hormoon anders reageert met de rest en zegt niets over of de zwangerschap goed is. Bij een vriendin van me bleven ze namelijk aan de lichtere kant en die is in januari dit jaar gewoon bevallen van een gezonde zoon ;) Ik duim met je mee dat het goed blijft gaan! Gefeliciteerd :D

Ik zeg ook gefeliciteerd! Dit zijn niet echt hele lichte strepen hoor, dit zijn vrij duidelijke strepen :) Kan me heel goed voorstellen dat je na 2 jaar nog even een slag om de arm houdt (hier ook 2 jaar bezig) maar n.a.v. deze testen zou dat eigenl niet hoeven ;)
misschien om jezelf een beetje meer te overtuigen een cb test doen waar je echt 'zwanger' zal zien staan? 

@happyflower wij zijn ook naar huis gestuurd in het ziekenhuis. M’n vriend zn zaad blijkt buitengewoon goed te zijn. April ben ik geopereerd (kijkoperatie ivm verdenking endometriose maar dit was het gelukkig niet) en hebben ze meteen de eileiders doorgespoten. Ik moest het loslaten en ontspannen en we mochten pas sept/okt terugkomen als het nog niet gelukt was. Dok zei zelfs: ik hoop en denk dat ik je niet nog eens zie. Hopelijk heeft hij gelijk!
Heb zo vaak gedacht van alles te voelen en maakte mezelf altijd helemaal gek. En dan altijd weer negatieve testen of ongesteld. Daarom gelooft m’n vriend het nu ook nog steeds niet, om weer een teleurstelling voor te zijn. Pas als het net zo’n dikke streep is gelooft hij het :)

Zo is het bij ons ook.
Ik riep hem vanmiddag en hij zei bij het zien van de test; "dat zou mooi zijn" en ging verder met zijn werk ;) haha.
Wij gaan volgende week op vakantie, dus zei er nog wel even achteraan, mocht hij eind van de week nog positief zijn moeten we er op vakantie maar op proosten :)
Dit is de eerste keer dat ik een zwangerschapstest deed, doordat ik zn onregelmatige cyclus had, wist ik niet wanneer ik overtijd zou zijn en dus zou moeten testen. 
Morgenvroeg wil ik nog een keer testen, mocht deze positief zijn wil ik eind van de week nog een CB doen. 

Terug
Bovenaan