Na 2 jaar eindelijk raak?

Vanmorgen weer een test gedaan, nagenoeg hetzelfde als gisteren (misschien een dun randje dikker dan gister) maar nog steeds geen knaller. Ik geloof het inmiddels en ben lekker door het dolle heen. Vriendlief zegt alleen ‘nog steeds niet duidelijk’ dus moet m’n blijdschap in m’n eentje kwijt denk ik... ;-)
Heb er nog een liggen, voor morgen. Dan wil ik gewoon vooral voor hen echt een knaller zodat hij me eindelijk wil feliciteren :)

super spannnend allemaal!!! 
gefeliciteerd :):) 
Van spanning weinig geslapen vanacht, kwamen vele beelden voorbij. Vanmorgen dus al vroeg weer een test gedaan en ook deze was positief... 

Gefeliciteerd hoor je kan niet om die testen heen! ? maar zoals al eerder gezegd.. het kan ook heel goed dat die streep niet echt dikker wordt dus als je vriend dit niet overtuigend genoeg vindt zou ik gewoon zsm een cb halen dan kan hij er niet meer omheen

Gefeliciteerd Happyflower!

Ik heb net maar even 2 cb’s besteld, hopelijk dinsdag (6 dagen na nod) eindelijk echt echt echt duidelijkheid (al weet ik al genoeg :) )

Amai, als dit geen duidelijke testen zijn? Heb zelf amper zo'n donkere testen gehad hier om één of andere reden. Bij mij waren ze veeeeeel lichter (ik kreeg ze zelfs niet op de foto), maar met een getraind oog was het te zien en is effectief zo want zit al bijna in m'n 3e trimester ondertussen :D.
Bij deze dus een proficiat!

Terug
Bovenaan