na 4,5 jaar ziekenhuis, 2x ivf, 2% kans om zwanger te worden: NUUUUUUUUUUUUUUU!!

waauw!!!!!!!!!!!!!! Ik kreeg (echt waar) kippenvel over mijn lijf toen ik je berichtje zag. Wat een geweldig goed nieuws zeg.
Wij zijn ook bijna 4 jaar bezig (7 iui en 2 ivf en okt.poging 3) en hopen op net zo'n geweldig nieuws, als jij vandaag.
Dit is toch zeker niet te bevatten hé? waauw!!!

Nou meid, genieten er van en laat af en toe eens horen hoe het met je gaat.

Echt te gek! Liefs Indy

He Roelien,

wat een geweldig nieuws. Ik wist niet wat ik zag!!!!! Ik ben ook even gestopt met schrijven maar lees nog wel eens mee en nu las ik dat je zwanger bent! Wat geweldig en dan nog spontaan ook.

Wat moet dit heerlijk zijn voor jullie. Het is jullie gegund. Zeker na wat jullie al hebben mee gemaakt qua MMM

Ga er heel erg goed van genieten! Lekker shoppen, genieten van je buikje straks!

Laat nog maar eens horen hoe het is.

Liefs, Belle

Hoi Roelien!
Van -e gefeliciteerd meid! Wat een supergeweldig en vooral hoopgevend nieuws!!!!!
Kan me voorstellen dat je er nog van ondersteboven bent! Na al die jaren knokken is het dan toch eindelijk gelukt. Al het harde werken, de stress, de tranen hebben nu dan toch wat opgeleverd. Een klein groot wonder wat nu groeit in je buik. GEWELDIG!!!!!!!
Geniet ervan en ga nu maar snel alle leuke dingen doen die bij een zwangerschap horen.
Laat je weten hoe het verder met je gaat?

Liefs,

Ginger

Hi  Roelien,

Ik hoor eigelijk nog niet echt thuis hier maar lees toch zo af en toe met jullie mee.
Ik las je berichtje en moest je toch even feliciteren.  
Wat een geweldig nieuws!!!!
Dit is echt een heel   groot mooi wonder en ga er dan ook maar enorm van genieten!!!
Als ik verhaal zo lees  hebt je het verdiend!!!!
groetjes Nimfje

Lieve Roelien,
Wat een fanastisch nieuws !
Dat konden we hier wel even gebruiken want de laatste tijd waren er weinig zwangerschappen ...ik put daar weer moed uit (heb vanochtend mijn laatste cryo-tp gehad uit de 1e IVF) en de kracht om door te gaan
Geniet ervan en ik wil je ook een hele fijne vakantie wensen
Kun je heerlijk tot rust komen en van je zwangerschap genieten.

Liefs, SunshineJo

Héé Roelien!!!!

Hoe is het mogelijk???? Dat maakt nu niet meer uit! Het is tóch mogelijk!
Onwijs gefeliciteerd, meid. Het is je onwijs gegund.
De wonderen zijn de wereld (gelukkig) nog niet uit. De aanhouder wint, je ziet het.

Dikke kus, Kippie (17 weken zwanger na 4,5 jaar en 5 mislukte IUI's)

lieve roelien,

wat een ongelovelijk, onverstelbaar nieuws.....
gefeliciteerd zeg!!
geniet van dit "grote" mooie kado.
en ik wens je een fijne zwangerschap toe.

groetjes, jana

Oh Roelien, wat geweeeeeeeeeeldig!!!! Echt super gewoon, zit hier met mijn nekhaar recht overeind van de kippevel! En dat na al die jaren, hoe is het mogelijk he meid?! Ga er maar lekker van genieten en wij hopen met jullie mee dat alles goed mag gaan en dat jullie over een maand of 8 lekker papa en mama zullen worden!

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan