na 4,5 jaar ziekenhuis, 2x ivf, 2% kans om zwanger te worden: NUUUUUUUUUUUUUUU!!

Hey Meid.

Wat een gigantische geweldig nieuws zeg. Zo zie je maar, gedult is een schone zaak.
Dit nieuws geeft ons alleen weer hoop.
Nou VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!
Geniet van dat kleine wondertje in je buik, want een wondertje is het in ieder geval.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en natuurlijk een wolk van een baby.

Liefs van Miena

Hier een oud forum genootje,

Helemaal geweldig toch, ik weet dat het onwerkelijk is en dat de komende tijd slopend is maar het gaat ECHT snel dus geniet van elke dag en droom maar alvast van die mooie kinder kamer.

Liefs van Mariska ( al weer 17 weken)

Hey Lieverd!!!

Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit meen je niet gaaaaaaafffffffff,
Waarom heb je me nog niet gemaild man!!!
Zit hier gewoon met kippenvel je verhaaltje te lezen!

Zo super dat je nu ook zwanger ben!!!

Ik ge je ff mailen hoor!!!

Dikke x Syl

Ha Roeltje!

Hier nog een oudgediende om je te feliciteren, wat een geweldig nieuws! Ik word altijd zo vrolijk als ik zie dat er weer iemand van de oude garde zwanger geworden is want heb het idee dat er alleen maar namen bijkwamen maar er niemand wegging..
Maar zo zie je maar weer!
Ik hoop dat je je goed voelt en je onwijs geniet van je vakantie (met z'n drietjes!). Jammer van de heerlijke retsina en ouzo (je ging toch naar Griekenland of vergis ik me nou?), maar dat heb je er vast graag voor over...
Geniet van deze bijzondere tijd, het gaat allemaal enorm hard!

Liefs Saartje (inmiddels 38 weken zwanger na 6e IUI, 2 operaties en ga zo maar door :))

Terug
Bovenaan