Na 6 maanden weer zwanger!

Ps:  met band bedoel ik plakverband en niet zo’n band die je om je buik doet, dit laatste schijnt na je zwangerschap veel klachten te geven.. Heel veel succes de komende periode!! 

@kindersurprise: ik heb geen klachten van de ziekte gelukkig. Het is goed onder controle met medicatie nu. Na de zwangerschap zal dat wel aangepast worden, maar dat zien we dan wel weer. 
Ik probeer me niet meer druk te maken om potentiele problemen. 9 van de 10 keer komen die problemen helemaal niet, of heel anders dan je had bedacht. Bovendien is overal een oplossing voor, of anders altijd wel een manier om er mee om te gaan. 
Ik wens je een fijne zwangerschap toe en hoop dat je ondanks de schrik toch kunt genieten van een prachtig 2e kindje in je buik. 

Hoi. 
Snap je gevoel. Hier precies zo. Ook na 6 maanden al weer zwanger van nummer 4. Was niet gepland. Moest echt even wennen aan het idee. Nu ondertussen 36wk zwanger.  En vind het nu erg pittig wprden. Merk duidelijk dat mijn lijf het zwaar heeft nu. En dat het nog niet op volle kracht was. Buik is ontzettend zwaar en af en toe het gevoel dat mijn buik het niet meer houd. Daarom word tillen van onze jongste nu 14 maanden erg zwaar. Gelukkig loopt hij al. Dus laat hem zoveel mogelijk zelf doen. 
Maar vind het ook wel spannend hoe het zo gaat als de kleine geboren is. Met het verdelen van de aandacht. Gelukkig zijn onze 2 oudste 7 en 5 en dat zijn net moeders haha.. Dus die helpen me heel graag met alles. Maar denk dat het wel even pittig gaat worden. Probeer me er niet te druk over te maken. Komt zo als het komt. Kunt het toch niet voorspellen. De tijd zal het leren. Merk wel dat hoe meer kinderen je hebt hoe makkelijker je word haha... 
Dus zal allemaal wel goed komen. Ik kan haast niet meer wachten tot ze er is. Ben wel een beetje klaar met het zwager zijn haha...
Zou zeggen gefeliciteerd en probeer er van te genieten. Komt allemaal goed.
Gr Renske

Terug
Bovenaan