Na de bevalling

Eigenlijk is het wel zo dat we elkaar voor dit forum ook niet kenden, dus wie er meeschrijft kan een bekende worden, zullen we maar zeggen. Ik denk alleen wel dat het overzichtelijker blijft als er niet heel veel op mee gaan doen, want dan ken je de één voor de ander alsnog niet en dan is het toch weer moeilijker (denk ik) om er persoonlijke dingen op te zetten. Voor zover je van kennen kunt spreken dan, hè . Maar ja, misschien zie ik het allemaal te moeilijk en is het juist wel leuk om met velen te schrijven. Ik sluit me gewoon aan bij wat de rest vind.
Het is idd wel prettig dat je alleen kunt meelezen als je ingelogd bent, ik wist helemaal niet dat er zo'n mogelijkheid bestond. Top !
Voorlopig zullen we idd nog wel op dit forum te vinden zijn en als iedereen bevallen is, zouden we even moeten kijken hoe we allemaal in één keer kunnen overgaan op het nieuwe forum. Hebben jullie daar al een idee over, Sas en Weekee ?

Een aantal voordelen van het andere forum  boven dit forum vind ik:

- Je kunt duidelijk zien waar voor het laatst gepost is (sinds de laatste keer dat je hebt ingelogd), je mist dus niks, ookal duurt het een paar dagen voordat je weer op het forum bent... je kunt rustig alle nieuwe topics bekijken.

- Je kunt je tekst eerst even rustig doorlezen (klik op voorbeeld) en dus even kijken of je nog wat gemist hebt en dan je bericht plaatsen.

- Je kunt er qua foto's en plaatjes veel en veel meer mee.

- Je kunt duidelijker zien wie er online is geweest die dag.

Op je laatste vraag kan ik moeilijk een antwoord geven. Ik denk dat we er in het nieuwe jaar maar gewoon zo snel mogelijk moeten beginnen. kijk, DIT forum houdt op een gegeven moment op te bestaan...de fora vervallen en je moet dan over naar het JG forum 0-1 jaar. Kan leuk zijn, maar ik ben zelf van plan daar niet veel te posten. Ten eerste omdat ik dus niet zo weg ben van dit forum (ik post hier wel omdat ik graag in contact ben met jullie....de ongemakken neem ik dus even voor lief) en ten tweede omdat ik het ANDERE forum makkelijker in gebruik vindt en (als je er al even hebt gekeken) kun je zien dat je daar over werkelijk ALLES kunt praten, maar de topics veel sneller weer kunt vinden.
We moeten in het nieuwe jaar (ervan uitgaande dat dan iedereen bevallen is en weer een beetje toe is aan posten (leuk man al die kinderverhalen)... nou we kunnen een topic maken waarin we vertellen dat we vanaf DAN op het andere forum verder kletsen. Link naar het nieuwe forum erbij en iedereen is dan welkom om daar verder te kletsen.

Hoewel iedereen...ik snap wat je bedoeld met TEVEEL mensen, maar echt hoor, met het nieuwe forum is het juist erg overzichtelijk en kun je makkelijker wat meer mensen aan.

Ik zal me nu ook even aan mijn net voor mijzelf opgestelde regel houden en eerst gewoon HIER posten. Dat is wel zo duidelijk!

Ja, Weekee, daar heb je wel gelijk in. Ik ben niet zo'n ster in het snappen van hoe een forum werkt, dus ik moet het één en ander wel even uitzoeken . Hier weet ik inmiddels wel hoe het gaat (zo moeilijk is dit niet), ik hoop dat ik het andere ook snel doorheb.

Echt waar Bibi, als je DIT forum snapt, dan begrijp je die andere ook en nog sneller. Het wijst zich tegen die tijd allemaal vanzelf. Beetje uitproberen en anders is er altijd iemand die je kan helpen.

O jee, ik loop al vast bij het aanmelden . Hoe moet ik dat doen ?

Je moet je registreren...vul alle gegevens in en dan krijg je een mailtje. Daar staat een link in, klik die aan en inloggen. Lukt het dan?

hoi, ook ik heb me aangemeld. sta als Gea dit is mijn echte naam en niet lotte>dit is forumnaam samen met mammyvan2kids. ik heb me aangemeld dus, maar kan niet iets schrijven terwijl ik ingelogd ben snap het nog niet erg

Terug
Bovenaan