A
Anoniem
Guest
Eigenlijk is het wel zo dat we elkaar voor dit forum ook niet kenden, dus wie er meeschrijft kan een bekende worden, zullen we maar zeggen. Ik denk alleen wel dat het overzichtelijker blijft als er niet heel veel op mee gaan doen, want dan ken je de één voor de ander alsnog niet en dan is het toch weer moeilijker (denk ik) om er persoonlijke dingen op te zetten. Voor zover je van kennen kunt spreken dan, hè . Maar ja, misschien zie ik het allemaal te moeilijk en is het juist wel leuk om met velen te schrijven. Ik sluit me gewoon aan bij wat de rest vind.
Het is idd wel prettig dat je alleen kunt meelezen als je ingelogd bent, ik wist helemaal niet dat er zo'n mogelijkheid bestond. Top !
Voorlopig zullen we idd nog wel op dit forum te vinden zijn en als iedereen bevallen is, zouden we even moeten kijken hoe we allemaal in één keer kunnen overgaan op het nieuwe forum. Hebben jullie daar al een idee over, Sas en Weekee ?
Het is idd wel prettig dat je alleen kunt meelezen als je ingelogd bent, ik wist helemaal niet dat er zo'n mogelijkheid bestond. Top !
Voorlopig zullen we idd nog wel op dit forum te vinden zijn en als iedereen bevallen is, zouden we even moeten kijken hoe we allemaal in één keer kunnen overgaan op het nieuwe forum. Hebben jullie daar al een idee over, Sas en Weekee ?