Na de bevalling

Verslaving??? nee joh ik was aan het afkicken toen ik op bed lag en jullie niets kon laten weten!! ben blij dat ik weer achter de pc kan gaan zitten hoor!!!

hihi erg zijn wij he?!!

liefs Daantje

Nou, we hebben je ook wel gemist toen je er niet was hoor. We wisten dan ook meteen dat er iets aan de hand was haha

en natuurlijk zijn we ook niet zo nieuwsgierig dat we dan ff hyven .

Was gisteren nog even het medicijnmandje aan het nakijken voor de kleine  (alcohol, billencreme ed) en toen kwam ik het potje met VSM Arnica montana D6 tabletten tegen. Dit zijn tabletten die de zwelling tegen gaan/verminderen.

Na de bevalling van de eerste kon ik, ivm de zwelling door de bevalling,  niet meer plassen. De gyn en verloskundigen van het ziekenhuis adviseerden vriendlief om dit voor mij op te halen. Hierdoor nam de zwelling en druk (op 2 hechtinkjes) af. De volgende dag mocht ik weer naar huis, omdat ik toen weer kon plassen. Ze hadden er goede ervaringen mee, maar konden het niet voorschrijven aangezien het homeopatisch is.

Misschien heeft iemand er iets aan

Liefs Noah

haha daarvoor is hyves ook zo leuk en ik heb jullie echt gemist haha was ook boos toen manlief in de eerste instantie onze laptop niet aan wilde sluiten omdat er dan draden boven zouden lopen waar de kraamhulp over zou kunnen struikelen haha dat heeft ie geweten.................
maar die laptop is waardeloos dus schoot niet op en nu kan ik weer zitten haha dus achter de pc

liefs Daantje

Ik ben eens even gaan kijken op ons nieuwe forum en complimenten hoor!
het werkt zo makkelijk, foto's uploaden zo gedaan enzo en ik heb daar mijn verhaal weer opgeschreven! ik ben van de partij want ik ben verslaafd hihi

liefs daantje

@ Noah: bedankt voor de tip. Kan erg handig zijn!

@ daan: Ja Saskia heeft goed werk geleverd en het is inderdaad een stuk handiger met foto's, verhalen etc. Ik hoop dat je er gauw wat actieve decembermama's bijkrijgt hoor. Want ik begrijp dat je hier je ei niet echt meer kwijt kunt. We komen je allemaal zo snel mogelijk achterna!!

Terug
Bovenaan