Na de bevalling

we hebben toch heel veel aan mekaar hier viond ik hoor... als je ergens over twijffelt of je wil weten hoe jullie iets aanpakken kan je gewoon je ei kwijt!

Ben blij dat we straks als de beebs er zijn dan ook weer verder kunnen overleggen en wat aan mekaar hebben!

Sas

de hormonen werken vandaag goed, ik vind iedereen lief hahahahahahaa

Heerlijk om je ding kwijt te kunnen aan personen, die hoewel je ze niet persoonlijk kent, toch een beetje in hetzelfde suitje zitten.....

precies! Ik denk dat t straks alleen nog maar meer wordt... dan heb je je kleintje en dan..... dan begint t pas denk ik hoor!

Ik kijk er erg naar uit om volgend jaar met jullie verder te kletsen! Iemand anders zei het laatst al... sommige van ons zijn hier al sinds juni, dus toch echt alweer een half jaar.

Wel ben ik blij dat we niet op JG verder gaan, maar op ons "eigen" forum (waar je inderdaad best trots op mag zijn hoor sas, nog steeds een superidee). Ik vind het gewoon fijn dat het dan niet meer openbaar is als dit forum. Het gaat toch om  mijn kindje ipv over mijn zwangere buik haha. Daar mogen mensen best van weten, maar sommige dingen wil je toch wat meer delen met alleen de mensen waarmee IK dat wil delen.

Gezellig en inderdaad wel een fijn idee dat het een gesloten forum is. Is wat persoonlijker, dat niet iedereen erop kan kijken.

Klinkt inderdaad al een heel lang geleden, een half jaar. Volgens mij kwam ik hier rond de 18 week van mijn zwangerschap, had alle opnames gehad en kwam weer een beetje bij, dat is alweer 20 weken terug!! Eerst meer lezen  en af en toe een reactie en de laatste maanden begint het een verslaving te worden .

Liefs Noah

Helemaal mee eens, zo'n "eigen" forum is toch wat vertrouwder als zo'n open forum.
Topidee, Sas, je bent terecht trots

Sas idd een super idee! wordt erg gezellig op het nieuwe forum!!

ben zo benieuwd wanneer jullie gaan bevallen en hoe het allemaal gaat verlopen bij jullie en natuurlijk hoe jullie het straks vinden om mama te zijn enzo.

Liefs Daantje

quote: Noah-1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2008 12:34:35'));

de laatste maanden begint het een verslaving te worden .

Liefs Noah

Ja, erg he? Ik heb haast zoiets van: even iets doen in het huishouden...en dan MAG ik weer op het forum kijken haha.

Terug
Bovenaan