Na de echo helaas geen jubelstemming....

Vanavond onze eerste echo gehad, helemaal in spanning verscheen het eerste beeld, en ik zag meteen dit kan niet kloppen, een grote vruchtzak maar nauwelijks een embryo te zien. Uiteindelijk zat er wel iets, een embryo met vochtblaas met een minimale hartactie net zo snel als die van mij, oftewel langzaam. Passend bij 6 weken en 1 dag.
terwijl ik volgens mijn planning 7 weken en 6 dagen zou moeten zijn. En ik ben echt regelmatig ongesteld!
het klopt dus niet.... het zal waarschijnlijk mis gaan.... voel me hartstikke misselijk en het is zo oneerlijk!
Heb 3 miskramen gehad, en heb 3 gezonde kinderen.
Voor iedere baby heb ik een miskraam gehad, dus waarom zou het dan deze keer wel in een keer goed zijn.
Diepe zucht.....over 1,5 week weer terug en hopen dat ik een late eisprong heb gehad en een late innesteling dan is er nog een kleine kans om dan een groter kindje te zien.....hopen maar.....
 
Wat vreselijk zeg!
Ik had ook een gewone hart actie van de kleine maar ze schatten bij op 7 weken nu 5 dagen. Terwijl ik volgens mezelf al bijna 9 week moet zijn....kan dat niet gewoonlijk jou ook t geval zijn. Ik heb geen idee ook of ik een regelmatige cyclus heb
 
Terug
Bovenaan