Na de echo helaas geen jubelstemming....

Hoi mama4e,

allereerst, wat ontzettend vervelend als je voor zo'n feit komt te staan, bah, je wilt zo graag een 'gewone/goede' echo hebben.

Mag ik je wat vragen: hoe lang duurde jouw laatste cyclus? Je hebt namelijk, normaal gesproken, ongeveer 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt je eisprong en niet in het midden van je cyclus (zoals veel vrouwen denken).

 
ja er was hartactie zei de vk maar ik kon het zelf nauwelijks zien, ze was verder bij mij heel positief... ik heb dus een late ei en een lange cyclus dus bij klopte het wel... en hartactie bij dezeleeftijd kan alleen maar minimaal zijn omdat het net begint met kloppen....
 
Eerste dag laatste menstruatie 31-12. Eisprong volgens mij op 14-1 gehad. Maar leek een week later nogmaals.... Echter volgens mij in de tussentijd geen sex gehad.
Zou 28-1 ongesteld moeten worden. Pas 8-2 getest. Test gaf aan 3+ dus meer dan 5 weken zwanger wat ook klopte.
Ik moet t gewoon afwachten en hou dat kleine sprankje hoop!
Ik weet dat ik bij de oudste 2 ook een late eisprong had, was steeds bijna een week minder ver op de echo. Toen hielden ze nog de eerste dag laatste menstruatie aan. Bij de jongste hielden ze de echo aan en die klopte precies.
 
Mijn laatste nod was ook 31dec !!! Mijn ei heb ik op dag 21 gehad met een cyclus van 32 dagen. Mijn datum is nu ook 11okt. Geworden en dat klopt ook volgens mijn berekening. .. ik zou niet meteen denken dat t fout is kan goed nog wel goed zijn.... maja dat is ook t lastige aan drze tijd
 
Terug
Bovenaan