na hoelang proberen zwanger van eerste?

Hallo dames,

Misschien een erg onbescheiden vraag. Maar na hoelang proberen waren jullie zwanger van jullie eerste kindje?

Wij zijn nu bezig voor de eerste en ik kan behoorlijk gefrustreerd raken van de verhalen: "bij ons was het meteen raak"

Nou bij ons dus niet.....

Bij jullie??

Groetjes nath04

Ruim anderhalf jaar, toen ik stopte met de pil kreeg ik na een paar maanden een heel onregelmatige cyclus. Het was bij ons dan ook totaal onverwachts toen ik toch zwanger bleek van de eerste.

Lotje 123
(nu zwanger van de derde)

Hoi Nath, bij ons is het ook de eerste keer dat we zwanger zijn. Bij ons duurde het 4 maanden vanaf het stoppen met de pil tot aan het zwanger worden. We vonden dit zelf erg snel gezien mijn onregelmatige cyclus,

Liefs Muizeke
15 wkn en 6 dgn

Ik ben dus een van de gelukkigen die na de eerste keer al zwangers was, echt waar....
En dat kan tegenover stellen die al langer aan het proberen zijn, niet leuk zijn natuurlijk...
Maar ja, het was zo, en het ondankbare van mij was dat ik heel erg overdonderd was. Dus ook een beetje in de war, vond ik het nu wel echt leuk. Ik had me er namelijk op ingesteld dat het wel even kon duren nog, en dat vond ik ook wel best. Ik voelde me dus erg schuldig. Maar ja, dat kan dus ook, dat je overdonderd bent en dus zo reageert.
Na een kleine week (met tussendoor ook momenten van wauw, ik ben zwanger) was het helemaal goed.
Bij de tweede hadden we ook geluk: na drie keer was ik zwanger.
Ik besef dat we in onze handen mogen knijpen!
Succes allemaal.

Hoi,
ik ben inmiddels zwanger van mijn tweede kindje.
ik heb daar acht maanden over gedaan.
bij mijn eerste kindje was het de eerste ronde gelijk raak.
het is een kwestie van geluk.
ik dacht ook dat ik supervruchtbaar was maar het was ook geluk dat ik bij de eerste gelijk zwanger was.
zo zie je maar.
gr lisette 25 weken zwanger inmiddels

Hallo,

Ik ben inmiddels zwanger van de tweede,
En allebei de keren duurde het 8 maanden voor het raak was.
Dus niet opgeven maar flink klussen haha.
Heel veel succes

groetjes

Hallo,
Ik ben inmiddels zwanger van een 3de maar heb je frustraties ook gekend. Bij de 1ste deden we er 7 maanden over, bij de 2de 12 maanden en deze keer was het na 8 maanden raak. Nu vind ik het al bij al meevallen. Maar als je eens beslist hebt dat je een kindje wilt, wil je het liefst onmiddellijk. Volgens deskundigen is 6 maanden tot een jaar een gemiddelde termijn.
Succes met zwanger worden

Terug
Bovenaan