na hoelang proberen zwanger van eerste?

hallo

bij ons was het ook de eerste keer raak waar we niet echt op gerekent hadden we hadden gerekent op 7 a 8 maanden of keren hahhahah.

was wel effen schriken maar supper gewenst. ben nu al aan het aftellen haahaahh.

doei doei lucy november forum 30.6 weken

Hoi,

bij de eerste was het in een keer raak, bij ons betekend dat dus ook in de eerste ronde en niet na 1 keer vrijen.
Bij de tweede de tweede ronde raak, die helaas eindigde in een miskraam.
Nu zwanger van een tweeling en was zwanger in de derde ronde.

Natuurlijk heel blij, maar heel begrijpelijk dat het voor een ander heel moeilijk kan zijn.

Succes.

Groetjes Miranda

3 jaar! Na eerst zelf proberen in de medische mallemolen beland met testen en IUI's. En 1 maand voordat we de eerste ICSI gingen proberen toch nog spontaan zwanger. Werd wel gek van al die 1e ronde verhalen. Zelfs mijn eigen vader bleef maar vertellen over zijn ene gouden schot. Daar word je niet vrolijker van.
Nu bij de 2e was het (al) de 5e ronde raak.  Het kan raar lopen.

Ik wens je een sneller  resultaat dan bij mij toe!

gr. Anne

Bij mijn 1e kindje duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger was.
Bij de 2e zwangerschap (helaas misgegaan met 11 weken) was het in de 1e ronde al raak.
Nu bij ik weer 10 wkn + 3 dgn zwanger, en dit keer duurde het 8 maanden.

Heel verschillend dus!

Veel succes met zwanger worden!

Liefs Sanneke

Bij onze eerste heeft het 6  rondes geduurd. Wij hadden na het stoppen van de pil zoiets van we zien wel over 6 rondes. Maar toen was ik dus al zwanger. Zonder al het rekenen enzo. Daar zouden we ons pas na 6 rondes mee bezig houden. Hoefde niet meer. Nu zijn we voor de tweede bezig en we zitten in ronde drie. Nog even afwachten dus......

Bij ons was het na 7 rondes raak, na aardig wat klussen trouwens.
Erg frustrerend als iedereen in je omgeveing binnen 1 a 2 maanden zwanger is.
Vond ik in ieder geval, ik ging heel erg tweifelen aan mezelf.
Maar het is helemaal goed gekomen, heb een prachtige dochter van alweer bijna 1.

Groetjes m.v. Isabel

Bij mijn eerste was ik aan de prikpil geweest en duurde het 1,5 jaar totdat ik zwanger was.
Nu waren we 1  X!!! het condoom vergeten en ja hoor: een leuk ongelukkie...

Liefs Nika

Terug
Bovenaan