na hoelang proberen zwanger van eerste?

Hallo Nath

Ik snap heel goed wat je bedoelt dit kunnen alleen maar mensen ervaren die dit zelf ook  hebben mee  gemaakt. Ik snap ook goed dat als je gelijk zwanger bent het natuurlijk van de daken wil schreeuwen en dit dan ook gewoon moet doen.
Wij hebben er 2 jaar over gedaan dat we zwanger  raakte (ben nu 25 weken van de eerste)
We hebben ook in het ziekenhuis gelopen om te kijken wat er aan de hand was.Ze konden niks vinden en werden voor een jaar naar huis gestuurt.
Ik dacht dit lukt ons nooit op de natuurlijke manier en had me er even bij neergelegd
We hebben het toen 4 maanden met condoom gedaan om er even helemaal afstand van te doen (anders ben je toch weer stiekum aan het rekenen) Toen hadden we weer zoiets van nou we proberen het weer en ja niet te geloven het was gelijk raak.

Je ziet maar dat het niet bij iedereen gemakelijk gaat. Ik heb het ook vaak heel moeilijk gehad en je hoort ook iedereen om je heen zwanger worden en dat doet dan pijn al gun je het iedereen.

Nou ik wens je heel veel succes

Gr lil

Hoi,

De 1e keer na 7 maanden. De 2e keer na 5 maanden, helaas een miskraam. Toen ik eindelijk  weer ongesteld werd was ik na 6 maanden weer zwanger.

Groetjes Reisa nu 12 w en 3d zwanger.

hallo

Wij hebben bij de eerste er 3 maanden over gedaan voordat ik zwanger was. Ik was
al wel een half jaar gestopt met de pil. Maar deden het toen met condoom, gewoon
om ff te ontpillen en kijken hoe mijn cyclus was. Nou die was meteen erg regelmatig
ik kon er zelfs de klok erop gelijk zetten. Zelfs op vakantie in Australie werd ik keurig
op Nederlandse tijd ongesteld. Ik vond dit wel erg grappig hoor, want voordat ik aan
de pil was was ik erg onregelmatig. En bij de tweede zwangerschap zijn we niet aan
het ontpillen geweest en toen was het na 4 maanden raak. Ik bezef heel goed dat we
veel geluk hebben. Als ik naar me tante kijk die had er ruim 10 jaar over gedaan om
zwanger te worden. Dat is wel ruim 30 jaar terug, maar dan wordt je er echt moedeloos
van. Dus dames er is nog hoop, maar ik hoop wel voor jullie dat het echt heel snel
raak is. Veel succes

Veel liefs hopvrouw

Hallo,

Ik was na het stoppen met de pil gelijk zwanger in de 1e ronde, helaas liep dit uit op een miskraam met 12 weken.
Na de curratage gelijk weer zwanger geraakt en 29 juli bevallen van een zoontje.

Groetjes

Hey.

Bij onze eerst heeft het 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was en ben nu zwanger van de 2e en daar heeft het ook 1,5 jaar bij geduurt.
Wel liepen we voor de 2e bij de gyn maar zijn uit eindelijk (bij allebei de zwangerschappen) spontaan zwanger geworden.

Groeten van Miena.

hoi hoi

ik moet zegen toen ik mijn vriend ontmoete toen gebruikte ik al geen pil want ik kon er niet tegen en me vriend was de eerste met wie ik het dee dus wij condooms gekocht en na drie keer gebruikt te hebbbe kwam ik er achter dat ik er niet tegen kon dus van af die tijd hebben we niks meer gebruikt (we hebben nu meer als 5 half jaar verkering) en toen we op ons eigen gingen toen was ik na 4 maanden zwanger en daar voor hebben we het zonder iets ik denk son 2 half jaar gedaan en nu ben ik van de tweede zwanger en dat heeft ook iets van 17 maanden geduurt voor dat het weer raak was

groetjes gretske

net vandaag ontdekt dat ik voor de tweede mail zwanger ben, beide zwangerschappen waren in 1 keer raak. Ik snap dat dat vervelend kan zijn voor mensen die er langer over doen, maar ik kan er natuurlijk ook niets aan doen dat wij zo'n geluk hebben.

Bij de eerste ben ik 5 maanden van te voren gestopt met de pil en hebben we condooms gebruikt tot we ervoor gingen. Nu ben ik 2 maanden geleden gestopt met de pil en heb ik eerst een menstruatie afgewacht, Toen die normaal kwam, zijn we gaan klussen en tot mijn grote verbazing bleek de test vandaag positief.

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan