Na hoeveel rondes waren jullie zwanger?

<p>Hi allemaal!</p><p>Momenteel zijn wij onderweg naar ronde 4. Ronde 3 is uitgelopen op een vroegtijdige miskraam.</p><p>Maaar hierdoor laat ik de pret niet drukken! Het elke maand afwachten vind ik al mega spannend en leuk!</p><p>Nu ben ik benieuwd, binnen hoeveel rondes waren jullie zwanger? En hoe zag dit eruit? Ook iemand die gigantisch voor de gek is gehouden door je eigen lichaam? Ongesteld geworden bijvoorbeeld tijdens je zwangerschap... </p><p>Liefs, KrisVH</p>

Met mijn ex was ik na een jaar nog niet zwanger. We gingen uit elkaar en toen ik met mijn huidige vriend zwanger probeerde te worden was t de 3de keer raak. Dit werd een mk. Na de mk 2maanden tot ik ongesteld werd en toen weer de 3de keer raak. Hij heeft sterk zaak i guess haha. Nu 34 weken zwanger 

Ik was de 2de ronde zwanger. December 2018 gestopt met de pil en februari 2019 was het raak. De eerste ronde heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden, Ik was al 8 dagen over tijd en had 1 positieve en 2 negatieve test in handen. Inmiddels ben ik nu 13 weken en 3 dagen onderweg en gaat het goed.

Na 4 rondes was het raak (na 14 jaar pil gebruik). Ik had het nou juist andersom. Dacht dat mijn hoofd me voor de gek hield (eten zat hoog, pijnlijke borsten, moe) maar dacht dat ik dit had omdat ik zo graag zwanger wilde worden. Geen nep verschijnselen dus maar echt zwanger. Nu 19 weken! 

Ik heb begin september mijn koperspiraal eruit gehaald en begin december positieve test.. 3de ronde dus.. nu 22 weken zwanger. 
Toen ik uiteindelijk zwanger bleek te zijn, had ik het grootste idee dat mijn lichaam mij in de zeik nam.. ik was wakker geworden 6 dagen voor mijn NOD met de overtuiging zwanger te zijn en dat vond ik zo raar dat ik mezelf een week lang voor gek verklaard heb. 
Op mijn NOD toch getest omdat ik niet de hele dag wilde wachten op mijn ongesteldheid (was nog steeds overtuigd dat die gedachte idioot was en dat ik mezelf in de zeik nam) en toen bleek die positief te zijn. Ben de rest van de dag van het padje geweest haha 

Nou, allemaal snelle zwangeren hierboven! Ik heb er 15 rondes over gedaan. Inmiddels 22 weken zwanger van een tweeling, dus het is een beetje alsof mijn lichaam mijn geduld testte en nu dubbel beloont. ;)

Wij na de 3e maand "echt proberen". Mijn spiraaltje was er 8 maanden eerder al uit, ook omdat het moest, maar bewust ervoor gekozen dat ik geen anticonceptie meer zou gebruiken (we gebruikten toen altijd condooms). Uiteindelijk dus 8 maanden later besloten "er" voor te gaan en 3 maanden later was het raak. Had het totaal niet verwacht zo snel en dacht ook echt aan alles te merken dat ik ongesteld zou worden. Het weekend voor ik erachter kwam ook nog een feestje gehad met redelijk wat biertjes. Uiteindelijk toen ik 4 dagen overtijd was getest en nu 25 weken, alles gaat goed!

Terug
Bovenaan