Na hoeveel rondes waren jullie zwanger?

Hier ook na 10 (of 11?) rondes. Heb alle rondes gedacht van alles te voelen. Nu t eindelijk zo ver was merkte ik echter helemaal niks haha. Later dubbel ingehaald hoor. Maaaaaanden lang misselijk en boven de emmer / wc hangen

Bij ons was het de eerste ronde raak. Nooit gedacht en was er ook nog helemaal niet mee bezig dat het zou kunnen lukken. Voelde me opeens richting de dag dat ik dacht ongesteld te moeten worden zo energieloos en ik zag er ook niet uit voor mn gevoel. Toen ging er een lichtje branden. Heb 1 dag na gedachte ongesteldheid getest en het bleek raak. Nu precies 22 weken onderweg. 

[quote quote=10193769]Nou, allemaal snelle zwangeren hierboven! Ik heb er 15 rondes over gedaan. Inmiddels 22 weken zwanger van een tweeling, dus het is een beetje alsof mijn lichaam mijn geduld testte en nu dubbel beloont. [/quote]
Niet allemaal ;) 

Ik ben de tweede ronde na het stoppen van de pil zwanger geraakt. De eerate ronde hield mijn lichaam mij echt heel erg voor de gek. Heel veel symptomen maar niet zwanger. Tweede ronde geen noemswaardige symptomen en zwanger. ?
Leuke en spannende tijd voor je, heel veel succes! 

Van mijn eerste was het in de 6e ronde raak, mannetje word volgende week 4 jaar ? ik gebruikte 3 jaar geen pil meer die tijd. Nu van de 2e was het in de 2e ronde raak, vandaag 27 weken zwanger ?

Bij de eerste zwangerschap was het de 2e ronde raak. Mijn spiraaltje was er wel al goed een half jaar uit. Nu zitten we in ronde 4. Mijn lichaam houdt me nu veel meer voor de gek dan bij de eerste zwangerschap. Ik ben overtijd geweest, allerlei symptomen gehad tot aan toe, maar nog geen positieve test. Bij de eerste zwangerschap was ik onverklaarbaar moe en had ik geen PMS.

Terug
Bovenaan