Na hoeveel rondes waren jullie zwanger?

Ik wil niet negatief doen maarrr.. snap dat je er naar vraagt maar het lijkt wel alsof het normaal gevonden moet worden dat je er minimaal een jaar over moet doen ofzo... en ik lees hier op het forum zoveel berichten over dat het zolang duurt.. ik bedoel dit niet vervelend want het kan gewoon wat langer duren, dat snap ik wel! NiietNiietMaar edereen is gezegend met huppaa past Maarboem en er is een kindje.. maar dat kan wel!  Wat bij een ander gebeurd is niet meteen een maatstaf voor je eigen lichaam en kan je super onzeker maken! En juist misschien vervelend dat je lang zou moeten wachten... 
Bij ons was het 'niet gepland' en was ik ineens zwanger ontzettend blij! Maar nooit over rondes etc gehad.. ik heb vaak het idee op dit forum dat dat bijna niet gezegd mag worden omdat dit juistniet normaal zou zijn?
Dus ik wil graag positief afsluiten met het kan! Loop niet te stressen als het deze maand niet gebeurd laat het lekker gaan en geniet van de sex met je partner.. liefde voor de mensen als het wat langer duurt vergeet nooit dat een kindje geboren wwordenord uit liefde niet uit planning

De 1e cyclus dat we het 'echt gingen proberen. Dit was de 4e cyclus na stoppen met de pil, Maar ik was al wat eerder gestopt om te 'ontpillen'. Uiteindelijk heel snel dus. Ik weet nog dat wij uiteten waren een week na mijn ovulatie en ik daar ineens héél beroerd werd: intens, maar dan ook intens moe, heel misselijk en 's nachts koorts (terwijl ik dit echt nooit heb). Die week zelf hele vage klachten: de ene dag ineens veel oorpijn, toen weer keelpijn, toen weer last van mijn buik. En ik bleef extreem moe die week. Getest toen het kon: en ja hoor, zwanger. Die vermoeidheid is tot week 13 enorm geweest, nu wel stukken beter (ben nu 19 weken) ? Achreraf denk ik dat tijdens dat uiteten de innesteling plaatsvond en daardoor mijn lichaam ineens zo raar ging doen...

Gelijk de eerste poging, heeft ook heel lang geduurd voor ik het echt geloofde en ben heel lang bang geweest dat het mis zou gaan, ik dacht dit gaat te makkelijk dat kan vast niet goed gaan. Nu 11+5 En begin eindelijk een beetje te beseffen dat het goed komt.

Terug
Bovenaan