na hoeveel rondes zwanger?

Hi!
We gingen ervoor, het lukte niet in 1 keer.
Toen dacht ik: Nou, dat gaat wel ff duren.
Niet meer zo mee bezig geweest, andere lastige zaken,  hop, zwanger.
Het zal allemaal wel, ik weet niet wat ik van alles moet denken.
Iedereen heeft zoveel tips en zegt vooral: Je moet er niet teveel over denken.
Maar je kan moeilijk liegen tegen jezelf.
Misschien helpt het, misschien niet.
Maar goed, in de tweede ronde gelukt dus!

Natalie

Hoi,

Ik was zwanger precies na 12 maanden, een jaar over gedaan dus. En juist in de maand dat we nergens mee bezig waren, ovulatieitesten, eisprong enz.en maar 2 x geklust hadden die maand was het raak.
Inmiddels 30 weken 5 dagen.

Succes met zwanger worden.

Groetjes José

bedankt voor jullie reacties!

ik weet wel dat ik (nog) niet mag klagen want er zijn mensen die er idd veel langer over doen....maar jah zoveel zwangeren om ons heen en allemaal redelijk snel 'gelukt '...dan begin je toch wel te balen/twijfelen...

als de rdtjes weer vertrokken zijn gaan we weer vol goede moed aan de 'klus'
wel ga ik deze maand tests gebruiken omdat ik ook wat onregelmatig ben....dus misschien kunnen we dan wat gerichter klussen (wat gelukkig nog geen moeten is).

groetjes iris

hoi,

Ik mag eiegnlijk niet meepraten want ik was bij de eerste na 4 ronden zwanger en bij de tweede de eerste ronde al!
maar een vriendin van me heeft bij de eerste 14 maanden moeten wachten en bij de tweede 12 maanden.
2 gezonde kindjes zonder medische tuusenkomst.
Een kennis van me is nu 20 weken zwanger na ronde 11.
groetjes Elke

Hoi iris,

Van ons eerste zoontje was ik pas na 26 rondes zwanger. Van ons tweede zoontje was ik na 3 rondes zwanger.

Omdat de kans bestond dat ik wat moeilijker zwanger zou raken i.v.m. een gekantelde baarmoeder en onregelmatige cyclus zijn we pas toen we 2 jaar bezig waren naar de ha gegaan. Want we hadden zelf het idee dat het wel goed zou komen. En dat kwam het ook, want de avond voor onze 1e afspraak bij de gyn. had ik een positieve test in handen en was ik dus zwanger. Toen hij 1 jaar was geworden besloten we voor een 2e wondertje te gaan. En toen was ik dus al heel snel zwanger.

Succes meid en hopelijk mag je snel van een zwangerschap gaan genieten.

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

hee hallo,

Ik was bij de eerste in 2 maanden zwanger en bij de tweede in de eerste maand al.
Nu gaan we voor ene derde en gaan we ronde 4 in, valt bij dus erg tegen, ookal beself ik me dat er veel vrouwen nog veel langer over doen.
Wij hebben het 6 maanden gegeven, dus nog 2 maanden te gaan..........

Succes met klussen.

groetjes Ris

Hoi Ris,

en wat ga je na 6 maanden doen? Sorry, ben gewoon nieuwschierig.

groetjes

Hoi,

Na 6 maanden ga ik weer aan de pil. We hebben een groot leeftijdsverschil tussen nummer 1 en 2. Dat willen we nu niet meer, vandaar.
Ik wilde eigenlijk maar 2 kids, maar ineens begon het biologische klokje te tikken, en dan niet vanwege mijn leeftijd maar omdat de jongste alweer 2,5 is. Dus het was nu of nooit.

Terug
Bovenaan